Zdravím Vás, zlatíčka!

Při procházení blogů jsem na jednom narazila na upoutávku na Čtenářskou výzvu pro rok 2018 a rozhodla jsem se, že se zúčastním. Už jsem kdysi podobnou výzvu zkoušela a mám dojem, že se mi nepodařila dokončit, tak uvidíme, jak na tom budu tentokrát. Na celý rok je vypsáno 20 témat, tedy 20 knih, které musím přečíst, což mi nepřijde zlé a dá se to úplně v klidu stihnout. Oříšek bude trefit se do témat. :)

Výše můžete vidět 20 témat letošní výzvy, o nichž musím přečíst knihu. Na každou knihu, kterou přečtu, bych potom ráda napsala recenzi a přiblížila Vám ji tak blíž. Uvidím, třeba mě to chytne a přečtu nakonec knih ještě víc. Ostatně čtení mě vždy bavilo, jen jsem obvykle měla svůj jednolitý styl a do většího dobrodružství jsem se nepustila, tohle bude dost různorodé a třeba mě chytnou žánry, o kterých jsem netušila, že by mě mohly bavit. :)

Neplánujete se do podobné výzvy také zapojit?

Knihy, které vyberu a přečtu budu postupně doplňovat, vždy vyberu knihu kterou zapíšu a pod ní se objevý odkaz na recenzi, kterou vytvořím. :)

Vybrané knihy:
1. Na Větrné hůrce - Emily Brontë
2. R.U.R - Karel Čapek
3. Vánoce v Paříži - Mandy Baggot
4. Petr a Lucie - Romain Rolland
5. Muži, kteří nenávidí ženy - Stieg Larsson
6. Zrozená z ohně - Nora Roberts
7. Série Nástroje smrti, konkrétně kniha Město z kostí - C. Clare
8. Miluj mě ironicky - Maxim E. Matkin
9. P.S. - Aňa Geislerová
10. Siréna - Kiera Cass
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Vaše Lucka

4 Komentáře

  1. Tuhle výzvu vidím už třetím rokem a to hlavně díky tomu, že si vedu aktivně seznam na Databázi knih, která tuto výzvu vytvořila. :) Zatím se mi ji ale ani jednou nepodařilo splnit nad 50%, tak třeba tento rok... I když minulý rok byla skvěle se mi hodící témata, tento rok mi to přijde trochu náročnější. Vlastně ani nepočítám, že by se mi ji tentokrát podařilo splnit celou, ale snad víc než minule... postupně.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký, moje knižní výzva je přečíst knihy, co mám doma je jich +- 15

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Já upřímně doufám, že se mi povede aspoň půlka, tématicky je to náročné, tak jsem na to zvědavá. Víš jak, důležité je se zúčastnit, výsledek už tak podstatný není, dobrý pocit budeš mít stejně. A děkuji.

    OdpovědětVymazat
  4. Nástroje smrti miluju, to se ti bude určitě líbit! :) přečetla jsem všechny díly, určitě doporučuju

    OdpovědětVymazat