Zdravím, zlatíčka.

Dnes přicházím s prosbou a dotazem. Na školní email nám čas od času zasílají zajímavé informace o projektech či akcích, které by nás jako studenty mohly zajímat. Jedna z posledních, která dorazila je o skupině AIESEC. Abych se přiznala, ten název jsem slyšela poprvé v životě, ale rozhodla jsem se podívat se na internetové stránky, abych se dozvěděla víc.


Hned na úvod na mě vyskočilo motivační video o tom, co vlastně znamená být členem AIESEC. Pokud Vás to zajímá, mrkněte na něj, protože vypadá zajímavě. Oficiální popis této organizace zní následovně: AIESEC je největší studenty řízená organizace na světě, která přispívá společnosti rozvojem mladých lidí a příležitostmi v mezinárodním prostředí.

Otázkou zůstává, co si pod tím pojmeme vybavit, že... Proto jsem si říkala, že někteří z Vás by třeba mohli mít osobní zkušenost s touto organizací, protože mě osobně to celkem zaujalo a zvažuji podání přihlášky.

Osobně si myslím, že by to mohlo mít i pozitivní vliv na moji budoucí kariéru. Tahle zkušenost by mohla podat představu o tom, co bych chtěla dělat nebo kterým směrem se ubírat. A vzhledem k tomu, že studuji ekonomický obor, je to pro mě svým způsobem určitě přínos. Jen se trochu bojím časové náročnosti, protože do školy dojíždím dvě a půl hodiny a nerada bych tam trávila spoustu času týdně, když v lichém týdnu mám vlastně jen jeden školní den...

Takže pokud někdo budete mít zkušenost, klidně i z doslechu, budu moc ráda za informace. :)

PS.: Pokud bych případně někoho zaujala, můžete mrknout na jejich oficiální stránky nebo blog.
Vaše Lucka

7 Komentáře

  1. Já se snažím užívat si, že jsem sama, samozřejmě bych vztah chtěla.

    OdpovědětVymazat
  2. Křečka jsem nikdy nechtěla, jelikož mi přijde, že jsou k prdu nepomazlíš si je,nic..a pořád spí

    OdpovědětVymazat
  3. Slyším o tom poprvé, takže takhle ti asi moc neřeknu, ale zní to zajímavě, tak se na internet určitě podívám. :)

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Děkuju, každá informace bude vítaná. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem se o AIESEC zajímala jen z hlediska dobrovolnictví v cizích zemí. Pokud bys chtěla víc informací ohledně té organizace, tak myslím můžeš klidně napsat mail někomu, kdo se v té organizaci pohybuje (a byl z Čech nejlépe). Mně se třeba pár dní po přihlášení ozvala telefonicky paní s tím, že kdybych chtěla s něčím poradit, tak není problém a pomůže mi. Jinak mám dojem, že třeba můžeš pomáhat i tím, že u sebe necháš v bytě právě dobrovolníka z cizí země, ale záleží zda-li bys byla ochotna a celkově mohla si někoho takhle přizvat.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Děkuju za informace, určitě zkusím napsat někomu od nic, jen jsem nejdřív chtěla nějakou zpětnou vazbu od někoho, kdo s tím třeba už má zkušenost. No, s dobrovolníkem by to u nás bylo asi těžké, máme malý byt a i já sdílím pokoj s mladším bráchou, ale třeba v jiných ohledech bych mohla pomoci.

    OdpovědětVymazat