Zdravíčko, zlatíčka. :)

Tak jak se dnes máte? Pitomá otázka, já vím. Je pondělí, pondělky nemá nikdo rád... I když já si popravdě dnes nemůžu stěžovat. Dnešním dnem oficiálně skončilo zkouškové období a nastal první týden druhého semestru, nicméně moje škola má tu výhodu, že výuka je rozložená na sudý a lichý týden. Takže tenhle týden jdu do školy jen ve středu, což je super. :)

Ale tím, že jsem navázala na školu, bych ráda připomněla, že v této rubrice se nachází můj Deník vysokoškoláka, který zatím pořád není dopsaný, slibuju, že se na to vrhnu a co nejdříve to zpětně dodělám, protože přeci jen je už čas, aby to bylo hotové. Co jsem obnovila blog, tak si říkám, že tu mám práce až nad hlavu a nevím co s ní, protože jsem to tu naposledy opustila, když jsem měla spoustu nápadů rozvržených a teď bych ráda co nejvíce z nich dodělala, tak na mě berte ohledy a buďte, prosím, shovívavý. :)

motivation, quote, and school imagelife, checklist, and text image
school, study, and motivation image

Vaše Lucka

0 Komentáře