Zdravím, zlatíčka.

Už dlouho, opravdu dlouho jsem nic nenapsala. Abych řekla pravdu, posledních pár týdnů pro mě bylo trochu složitých... Naposledy jsem se radovala z obhájené bakalářky, teď se vztekám nad tím, že jsem neudělala státnice. Trošku mi to zkomplikuje v příštích měsících život, ale díky přátelům a rodině jsem přišla na to, že to není tak zlé, jak to vypadá. Je spousta důležitějších věcí, které se člověku stanou.

Mimo to mám poslední dobou trošku depresivní náladu, ne pořád, ale takhle večer mě to občas přepadá... Po rozchodu s přítelem se mi poslední dobou občas zasteskne po takové té chvilce s někým, na kom vám záleží a ačkoli jsem náš vztah odpískala já a vracet bych to nechtěla, nějak mi chybí přítomnost toho protějšku, když jsem na ni skoro pět let byla zvyklá. Fakt, že od té doby narážím na samé blbce, téhle beznaději trošku nahrává.

Zpočátku jsem si myslela, že je to mnou. Že jsem divná, ovlivněná dlouhým vztahem a neumím se bavit, ale teď nějak přicházím na to, že spíš narážím na blbce. Pokud se s klukem nevyspím na prvním rande a on se neozve, nebyla to moje chyba, že jsem nepodlehla, ale je to jeho chyba, že je to hlupák, kterému jde jen o sex. Holky, neexistuje přesný manuál pro život, ale pokud chcete být šťastné, buďte samy sebou a nedělejte něco, co samy nechcete nebo o čem nejste přesvědčené. Ten pravý se najde, já tomu věřím. A až se objeví, tak ho budete zajímat víc vy a to, jak se cítíte, než on sám.

Vaše Lucka

13 Komentáře

  1. Taky mi nezbývá čas, proto se těším na dovču.

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě ho najdeš, jen na to nesmíš spěchat- jak sama píšeš :) Držím palce. A ty státnice zatím neřeš, prostě se stane, tak příště.

    OdpovědětVymazat
  3. Někdy je to s kluky těžké - ne, že bych zrovna já o tom něco věděla. Je to spíše z mého pozorování ostatních ve vztazích. Jedna strana něco očekává, plná naděje, a druhá strana očekává, že se od ní vlastně nic moc nečeká (krásná věta).

    OdpovědětVymazat
  4. Ani nevíš, jak moc ti rozumím. Občas zažívám podobné pocity, chybí mi někdo, ke komu bych se mohla přitulit, někdo, kdo by za mnou přijel když jsem smutná, kdo by mi říkal, jak jsem krásná, kdo by mě měl rád. Je to zlý. Ale to přejde, uvidíš! Bude líp, sluníčko, držím palce. Ten pravý se objeví, uvidíš! Přesně, jak říkáš, neexistuje žádný návod, jak žít, neměli bychom dělat věci, ve kterých si nejsme jisté. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je Lucko, tak dlouho jsem tu nebyla a tolik se toho odehrálo.

    OdpovědětVymazat
  6. páni, po pěti letech. to pak chápu :(

    OdpovědětVymazat
  7. gratuluji k bakalářce s těmi státnicemi je mi to líto ale škola není všechno! zkusíš do znovu a vyjde to už!

    OdpovědětVymazat
  8. doufám, že tohohle poznání jednou dojdou všechny holky, že nejlepší je být sama sebou

    OdpovědětVymazat
  9. Znám ten pocit. Je to ta "momentální situace"  kdy prostě víš, že teď je ten čas kdy máš být sama. A k tomu musíš dojít

    OdpovědětVymazat
  10. Absolutní pravda. Ono je to zezačátku těžký, ale jde o to to vydržet a zase se to zlepší :)

    OdpovědětVymazat
  11. o rande a seznamování chystám článek. Fakt zdlouhavý. Holky, co dá na prvním rande, je pro mě lehká holka beze úcty. Nehraju ani první i páté rande, hodne lidi jsou názoru, že by měl být sex na třetím rande, což mám k tomu taky názor.

    OdpovědětVymazat
  12. Přidal jsem svůj blog do oblíbených

    OdpovědětVymazat