Zdravím, zlatíčka. :)

Jak už nadpis napovídá, jdu se zase omlouvat, že moje aktivita na blogu upadá. Mrzí mě to, ale v poslední době nemám správnou psací náladu, možná za to může řada událostí, které bombardují můj život, konkrétně tenhle týden je teda opravdu síla, to vám povím. Mimo to chodím pořád na brigádu, dodělávala jsem seminárku z 14týdenní praxe a teď se musím pořádně ponořit do otázek ke státnicím, abych v červnu nevyletěla...

Nicméně pozitivní zpráva je, že už mám posudek na bakalářku od oponentky, čehož jsem se bála, protože je magistra, kterou vůbec neznám, ale udělala mi radost, navrhuje A! Ale to je asi tak jediná pozitivní věc v poslední době, jinak se tak nějak topím v životních ranách, které se teda zarývají hodně hluboko, ale už jsem přišla na to, že brečet do polštáře fakt nemá smysl, takže to přecházím s ironickým úsměvem. Žádný zázrak to není, ale je to snesitelnější. :)

Jak jste asi pochopili ze zmínky o státnicích, ani v nadcházející době má aktivita nejspíš nebude nejlepší, ale pokusím se dělat, co je v mých silách, abych se k napsání alespoň občas nějakého smysluplného článku donutila.

Dávejte na sebe pozor a netrapte se kvůli ničemu a nikomu, ve výsledku to opravdu nemá cenu a jen tím zabíjíte čas, který můžete jinak smysluplně využít.

Vaše Lucka

10 Komentáře

  1. Ahojky, máš moc hezký design blogu ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, mám tvoje články ráda, ale radši se teď soustřeď na tu školu a nenuť se do toho, ale tak to asi víš

    OdpovědětVymazat
  3. to je paráda, že navrhuje A! gratuluji hodně štěstí u státnic já teď také nejsem moc na blogu skrze zkouškové, ale naštěstí mám nějaké články v zásobě no připravila jsem se dopředu

    OdpovědětVymazat
  4. Taky nemám čas ani chuť psát, tak občas něco vyhrabu ze starých zásob!

    OdpovědětVymazat
  5. Doufám, že státnice nebudou zas až tak těžké, jak se říká - možná to bude lehčí jak maturita, co ty víš :)! Každopádně ti přeji hodně štěstí a doufám, že až bude všechno za tebou, budeš více aktivní :).

    OdpovědětVymazat
  6. Neomlouvej se, je to pochopitelné, máš toho hodně tudíž na blog není čas :) Držím palce se státnicemi. Věřím, že taková studentka jako ty, je určitě zvládne levou zadní :) To moc dobře znám, taky se určitě skutečnosti v mém životě, které mě bolí, snažím přecházet s ironickým úsměvem na tváři. Ta poslední věta, nic není tolik pravdivé, jako ona! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vždy není čas se blogu věnovat, tak jak by člověk chtěl. Já konečně nějaký mám díky zkouškovému, protože nemusím pořád sedět ve škole. :) Já jsem teprve v prváku, ale psaní bakalářky se docela bojím.. k tak suprovému návrhu gratuluji! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím že tyhle nálady a nestíhačky má většina z nás, vůbec bych to nehrotila :)

    OdpovědětVymazat
  9. Před tebou klobouk dolů,, musím se občas přemlouvat abych pokračoval v psaní a někdy to jde samo. jsem teprve začátečník ale životních ran už jsem schytal slušnou řadu ale upřímně tvé životní zkouškové období je proto tebe důležitější než blog ale rád si o tvém úspěchu přečtu na tvém blogu. Nicméně držím palce a věřím že tvé dospívání nebo jak to nazýváš životní rány, budou v budoucnu tvoje přednosti.

    OdpovědětVymazat