Krásný slunečný den, zlatíčka!

Poslední dobou to opravdu trochu flákám, ale nějak mi v posledních dnech nezbývá čas nebo chuť na to, abych něco na blog přidala. Většinou se nějak nedovedu vymáčknout... Určitě mi mnozí rozumíte, ale abyste věděli, že se na blog opravdu neplánuji vykašlat, poprosila jsem svou milou grafičku Beu, aby mi vytvořila nový design, se kterým to teď určitě bude radost tvořit. Já to říkám pořád, ta holka je zázrak a s grafikou to vážně umí.


A co si o novém kabátku blogu myslíte vy? :)

Vaše Lucka

5 Komentáře

  1. Je to pěkná a příjemná změna :) Hned má člověk pocit, že za oknem je krásně

    OdpovědětVymazat
  2. ♥ ♥ neskutečně mě těší že se ti líbí :) takové komentáře mě strašně těší :) alespon vím, že to dělám pro někoho kdo si toho váží ♥ ♥ těší se na naši spolupráci

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá super, autorka je moc šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  4. áá, tak ten je úplně mega libovej! :O

    OdpovědětVymazat
  5. jé nový vzhled blogu působí příjemně, vesele je krásný, povedený

    OdpovědětVymazat