Zdravím, zlatíčka. :)

chat, awkward, and true image fingers and funny imagecat, drawing, and art image

Nevím, jestli to ještě vůbec znáte, ale když nebyl facebook, tak docela letěly lidé.cz, co jsou na seznamu. Měla jsem tam kdysi profil, protože jsme tam házely společné fotky s kamarádkami, ale jak jsme se přesídlily na facebook, postupně jsem na lidé přestala chodit a jen jednou za čas jsem tam hodila aktualizovanou fotku, poslední z maturáku. A zrovna nedávno jsem tam nějak přes email najela a koukala, jak se věci změnily. Jsou jiné profily a vůbec mě to v první chvíli dost zarazilo, tak jsem si projela archiv fotek, zasmála se nad popisky a blbinami, upravila některé údaje a zase v klidu opustila stránku.

Jenže. :D Druhý den jsem se tam mrkla znovu a trošku důkladněji. Zjistila jsem, že za těch x let si se mnou chtělo psát x totálně úchyláckejch lidí a spousta dalších, fakt mě to zarazilo, nicméně asi tu funguje něco, že když jste online, tak to lidem naskakuje, protože třeba dnešní zpráva s žádostí o přidání do přátel mě dostala. :-D Kopíruju přesně tak, jak to dotyčný napsal a děsím se toho, že to může někdo myslet vážně.

"Ahoj, budu uprimny...libiš se mi a mam docela chut...vzhledem k tomu,ze jsme od sebe celkem daleko a osobni setkani nehrozi...napadlo me,kdyz se budu moci pred tebou udelat na skype,vrusovalo by me to :-) tak ti poslu na ucet 1000kc.a jen by ses koukala:-) co rikas:-)"

A tohle prosím pěkně myslí někdo vážně?! Jako ne, chlapečku, jdeš pěkně do blokování. :-D Holky, já tomu nerozumím, před chvílí si mě přidala nějaká holka z okolí, myslela jsem si, že ji třeba znám a první, co na mě vybalila, že je čtrnáct dní po rozchodu a hledá někoho do trojky. No, nebudu vám říkat, že mě to nezarazilo...

Asi jsem poslední slušňák na planetě, protože tohle by mě fakt nenapadlo. Nejlepší by bylo lidé.cz zavřít a zase sem pár let nelézt, ale zase na druhou stranu nemůžu říct, že bych se nad tou absurditou nezasmála. Člověk má někdy potřebu i trochu té hysterické zábavy. Takže já dám lidéčkám ještě šanci a doufám, že až si se mnou bude chtít příště někdo psát, bude normální. :-D

Nějaká podobná zkušenost?

Vaše Lucka

20 Komentáře

  1. Dřív jsme tam chodili, když jsme se nudili, to tam byl ještě chat Teď je to tam takový divný, ale občas tam zajdu a takových nabídek, které popisuješ, jsem už měla Občas tam narazím i na někoho normálního, ale na 90% zpráv ani neodepíšu

    OdpovědětVymazat
  2. lidé.cz jsem měla také.. no vlastně ještě mám a nechodím tam a teď se děsím tam jít

    OdpovědětVymazat
  3. Na internetu je to celkem běžná věc... Bohužel. Ale během jednoho hokejového zápasu jsem jednou dostala tři nabídky k sexu a to mi tehdy bylo čerstvých patnáct. Brrr. Raději jsem tam pak přestala chodit

    OdpovědětVymazat
  4. já před facebookem měla vlastně účet jenom na spoluzaci.cz nebo jak byla ta stránka. ale pamatuju si, že na lidech byl zaregistrovanej můj brácha. podobnou zkušenost naštěstí nemám. lidi jsou prostě občas strašně nadržený prasata.

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Přesně, taky jsem se vždy přihlašovala na spolužáky, to letělo, když jsem byla na základce. Buď ráda, třeba to teprve přijde.

    OdpovědětVymazat
  6. Nechci tě zklamat, ale lide.cz se v této době používají jenom k tomuto účelu Největší sranda je, když ti tohle napíše tvůj spolužák, který tě jenom nepoznal

    OdpovědětVymazat
  7. nevím teda co by mě zarazilo víc.. jestli ten kluk nebo ta holka.. ale vidíš, tak se vydělávají prachy.. už jsi mohla mít litr

    OdpovědětVymazat
  8. No tak ten je dobrej =D Sestře nějakej magor psal jestli jí může všechno platit, že by z toho měl radost =D

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Tak to se mi ještě nestalo, ale tak zase jednou z toho bude na slučáku srandovní historka.

    OdpovědětVymazat
  10. založila jsem si tam jednou profil, ale vůbec jsem tam nechodila ale kamarádka měla podobnou zkušenost

    OdpovědětVymazat
  11. no děkuji za pochvalu ale už bych chtěla nový :) už tu je dlouho

    OdpovědětVymazat
  12. Ten obrázek s tou kočičkou je roztomilý Jinak bohužel to znám, taky mi kdysi někdo nabízel něco podobného,ale trošku vyšší částku

    OdpovědětVymazat
  13. A vidíš, mě ještě nebylo ani patnáct a už to na mě taky někdo zkoušel . Uvažování některých lidí je vážně smutné, ale zároveň i komické.

    OdpovědětVymazat
  14. Na lidé.cz jsem taky měla profil, stejně tak frčelo libimseti

    OdpovědětVymazat
  15. Moje spolužačky si takto dělají srandu z lidí, takže bych to tak vážně nebrala. Proto tam radši ani nechodím, protože o takovéhle "srandy" fakt nemám zájem.

    OdpovědětVymazat
  16. Koukám, že lide.cz se teda asi hodně změnilo Já tam kdysi taky často chodila, ale už si ani nepamatuju, jakou jsem tam měla přezdívku

    OdpovědětVymazat
  17. [11]: Jo, to má asi víc lidí, úchyláků je všude plno.

    OdpovědětVymazat
  18. Na lide.cz jsem už zapomněla, ale kdysi jsem tam profil měla, ale nevím, jestli bych měla odvahu se tam znovu podívat, ještě by mě potkalo něco podobného Kamarádka měla taky z nějakých podobných stránek takovou nabídku, od té doby se všem takovým stránkám vyhýbám obloukem. Je šílený, co všechno jsou lidi schopni napsat naprosto neznámým lidem za prasárny

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Naprosto souhlasím, dneska vážně nikdo nemá ani kapku úcty nebo soudnosti. :/

    OdpovědětVymazat