Zdravím vás, zlatíčka. :-)

Jak se dneska při sobotě máte? U nás bude odpoledne veselo, protože slavíme mamky narozeniny v kruhu rodinném (velkém kruhu). :-D Musím vám říct, že jsem to měla všechno krásně naplánované a nakonec jsem spoustu věcí nestihla, původně jsem mamce chtěla upéct dort, jenže ve středu jsem lehla s horečkou a příšernou bolestí hlavy. Neumíte si představit ten děs, protože ve čtvrtek jsem měla jít na koncert Pekaře u nás v Hoře a já jsem se vážně těšila, měla jsem s holkama naplánovanou takovou dámskou jízdu, jenže s horečkou by to dost dobře nešlo... Jenže, jeden by začal věřit i na zázraky, jsem se do čtvrtka zázračně uzdravila, takže jsem horečku začala přičítat tomu, že mě hlava třeštila celý den a mohlo to být od toho. No a tím se dostávám k tomu, že jsem na Pekaře opravdu vyrazila... :-)



Vůbec to ve čtvrtek bylo nakonec parádní, odpoledne jsem šla se sestřenkou a prťaty na pouť, u nás v Kutné Hoře je totiž tenhle týden pouť, která je druhá největší v ČR po Matějské, je to zážitek a já mám tohle prostředí strašně ráda, takže si to každý rok musím alespoň jednou prolézt. :-) A vidět ty drobečky, kteří pouť ještě nezažili, jak se culí při jízdě na autíčkách, to bylo úplně parádní. Nesmíte se divit, že to takhle prožívám, když se nejedná o moje děti, ale my jsme hodně velká rodina a hodně se scházíme, povídáme, užíváme si společně a tak, takže tohle je zážitek i pro mě.

No a večer jsem vyrazila na Pekaře, což byla opravdu super akce. Nečekala jsem, že má tolik písniček, protože většinu na youtube nenajdete a CD teprve bude vydávat, nicméně hodinu krásně hrál svoje melodické texty, u kterých nejedna holka tála. :P Ne, nejsem taková ta potřeštěná fanynka, ale mám ráda písničky, které jsou o něčem a to ty jeho rozhodně jsou, navíc je to i učitel ve školce, kam jsem sama chodila, no řekněte, nechtěly byste se vrátit do školky? :D

Když dohrál, vydaly jsme se s holkami dál, nechtěla se nám stát fronta na fotku, tak jsme radši zahájily naší Tour de Putic a vyšly jsme do města, prošly jsme pět hospod, protože skoro všude bylo plno, tak jsme si alespoň všude daly panáka. :-D Spala jsem u sestřenky, což bylo super, protože jsem nemusela řešit odvoz, dorazily jsme po druhé, posilněné kebabem, co jsme si daly na náměstí, lehce v náladě a naprosto spokojené. Včera jsme opět vyrazily, vzala jsem i Katku, o které jsem tu už taky psala, a i když jsme původně šly na pouť, skončily jsme na bowlingu, což bylo jednak super a navíc jsme to měly zdarma, protože tam má sestřenka známého, co si s námi zahrál.

No a dneska už to asi bude odpočinková oslava. Napekla jsem věnečky, na které později přidám recept, dort jsem sice nestihla, protože jsem nesehnala suroviny na potahovou hmotu, kterou jsem si chtěla udělat sama doma, ale zase budu mít spoustu příležitostí, abych udělala dort někomu jinému. Na neděli mám v plánu především pečení mazance a dokončení čokoládových vajec pro kluky, snad se to povede, jak si představuju. Tak si užívejte víkend, u nás je celkem teplo, i když zataženo, ale i tak to bude parádní. Do pondělí bych se ještě měla ozvat, ale kdyby ne, tak ať jsou na vás koledníci hodní, jinak jim nic nedejte. :-D

Vaše Lucka

6 Komentáře

  1. Jak říkáš, že je Vaše pouť druhá největší, tak to jsem slyšela už o tolika městech

    OdpovědětVymazat
  2. poutě mám moc ráda :3 na Matějské jsem byla minulý rok a byla jsem nadšená. i když řešit "kam jít na záchod" je vždycky ten největší problem většinou zkouším vystřelit nějakou růži, to se mi povedlo jenom na Vinobraní a jestě s pomocí i tak jsem z toho měla velkou radost. a pendrek nebo cukrová vata k tomu nesmí chybět:)

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: To věřím, že se to říká, ale u nás to tak prej fakt je.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak hlavně, že si se uzdravila a pěkně ti to všechno vyšlo.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo, tak to já třeba poutě úplně nesnáším. Z kolotočů mám hrůzu a tak se Matějské v Praze vyhýbám velkým obloukem

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: S lístky to bylo hrozné, Česká úplně natřískaná a ještě stála fronta lidí na to, kdyby se lístky uvolnily. Já mám dojem, že jsem tě zahlédla odcházet, když jsme tam seděly s kamarádkou u baru. Jo, většinou se na pouti hlavně ožírají děcka, v jejich věku jsem si hrála s panenkami, jiná doba. Já se projela dvakrát na Break Dancu a pak jsem chodila tak maximálně na závitky. Přesně, jednou za rok se nic nestane. :) Jsou to svátky, troška toho porušení režimu neuškodí. :)

    OdpovědětVymazat