Poslední dobu se mi zdá, že téma týdne nám nějak chytlo pesimistickou náladu. Alespoň mě se nic veselého pod pojmem zamknuté dveře nevybavuje... Asi to bude tím samotným vyzněním, protože když je něco zamknuté, stává se to pro nás těžko dosažitelné a každé odemknutí takových dveří nás stojí spoustu sil a energie, mnohdy se nám to nepovede vůbec.

key, funny, and type imagewonderland, alice in wonderland, and alice imagedoors, quote, and cute quotes image

Řekla bych, že jsem člověk, který překážky a zamknuté dveře ve svém životě zatím moc neměl a asi ani nevím, jak se s nimi pořádně vypořádat, aniž bych si při jejich zdolávání vylámala všechny zuby. V současné době mě napadají jediné dveře, které jsem si zamknula a jejichž klíč jsem zahodila, a to dveře k Davidovi. Je to smutné a pesimistické, ale je to tak, přesto si ale myslím, že ať už nám nějaké dveře zamkne osud nebo to uděláme my sami, nemusí to být nutně na škodu.

Život je nádherná směs chutí, barev, zážitků a pocitů, kterou můžeme prožívat, ať už budeme procházet jedněmi nebo druhými dveřmi. Pokud nám jedny dveře jsou těsné, tak je prostě zavřeme a otevřeme jiné, které se nám nabízejí. Přede mnou je v současné době ještě několik zamknutých dveří, které nemohu obejít ani podlézt, ale mezi nimi je spousta menších dvířek, které prostě jen utváří tu mou cestičku, skrz kterou si ke svým vytouženým dveřím jdu. Ty velké dveře, jako jsou dveře k úspěšnému dokončení vysoké školy, nastoupení a zvládnutí další vysoké školy či dveře do ciziny, které mě z dálky vábí jako mořské sirény, to jsou mé záchytné body, kterých se držím, ale cesta, po které k nim jdu? Ta může být různá a neznamená, že je nějaká špatná. :-)

Mám trošku dojem, že jsem se do toho zamotala, i když jsem asi napsala to, co jsem chtěla. Měla jsem jen chuť psát o tom, že všechny zavřené dveře nemusí být na škodu. A že zborcení jedné cesty neznamená zborcení celého cíle. :-)

Krásný zbytek dne, zlatíčka.

Vaše Lucka

21 Komentáře

  1. To je úplně nádherně napsané.

    OdpovědětVymazat
  2. Musím uznat, že si umím vybrat článek co se mi bude líbít už jen podle názvu.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Moc děkuju, jsem ráda, že se článek líbil, i když byl krátký.

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím si, že každému se dvířka otevřou v jinačí dobu, někomu dřív a někomu později. Také v jisté míře záleží na tom, co pro to člověk udělá, aby se mu ty dveře otevřely dřív...

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná myšlenka, hezky napsané.

    OdpovědětVymazat
  6. Ja si popravde predstavím skôr nejakú vtipnú príhodu pod tými slovami, že akože sa niekto vymkol a tak. Možno to, čo vidíš za určitými slovami bude spôsobené aj myslením, napríklad, že celkovo život vnímaš teraz pesimistickejšie, tak sa to odzrkadlí na všetkom.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc výstižné a upřímně já nikdy nějak nedávám moc času abych zjistila "téma týdne" .. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já taky nedávno zavřela dveře k jednomu člověku... a po té době se cítím už celkem lépe :)

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Taky jsem na to zvědavá, přišlo mi, že spousta lidí, kteří knihu nečetli, nemohli z filmu pochopit některé souvislosti (viz. scéna s kalhotkami).

    OdpovědětVymazat
  10. Kéž by byl konec těm dnům temnoty a bolesti...

    OdpovědětVymazat
  11. maš velmi pekný blog ak chceš mrkni na moj blog mozeš sa zapojiť aj do súťaže

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Jednou je hůř, ale potom zase bude brzy líp.

    OdpovědětVymazat
  13. Zajímavá myšlenka... Ani já se nejspíš neumím vypořádat s překážkou. Ve většině případů se totálně uzavřu před světem... Ale napsala jsi to krásně!

    OdpovědětVymazat
  14. máš pravdu, pod pojmem "zamknuté dveře" bych si taky nepředstavila nic moc hezkýho. každopádně ty jsi to krásně zpracovala, nemám k tomu co dodat. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Napsala jsi to moc hezky. :) Nikdy jsem o tom ani moc nepřemýšlela, ale po tomto článku jsem si uvědomila mou cestu a už vidím, všechny ty zamčené dveře, které vedou k dalším a dalším. Ale vidím i dveře, které byli zamčené, ale už jsem je odemkla. Je to vlastně úžasné přirovnání k životu. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásně napsané :) A jak se říká, když se zamknou jedny dveře, otevřou se dveře jiné :)

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Ani nevíš, jak jsem ráda, že tě k takové úvaze článek přivedl, moc to pro mě znamená.

    OdpovědětVymazat
  18. Napsala jsi to krásně ;) Já jsem celkem ráda za ty pesimistické témata - líp se mi píšou

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: Já nakonec vždy něco sesmolím a asi máš pravdu, že se pesimistické téma píše líp, ale mám ráda veselá témata, u kterých se můžu zasmát.

    OdpovědětVymazat