Minulý týden jsem si naříkala, že téma týdne je už nějak dlouho moc pesimistické a že by to chtělo něco trošku veselejšího... A vida, tento týden nám naskočilo krásně pozitivní téma, na které by se dalo napsat tisíc veselých a možná i trošku ironických článků o tom, jak nám život strojí jedno velké představení za druhým. A víte co? Já nemám vůbec nápad. Možná jsem minulý týden byla větší optimista než dnes nebo přiletěli mimozemšťané a vytáhli mi z hlavy všechny nápady na nějaký vesele zaměřený článek... Kdo ví?!

funny, life, and comedy imagebook, reading, and Dream imagenormal, quote, and life image

Každopádně to, na co si vzpomenu, když si vybavím téma týdne, je naše učitelka z vysoké. Je to super ženská a navíc z praxe, takže nám tehdy nevykládala jen takové ty řeči z učebnice, co nikoho nebaví, ale i skutečné historky a příklady... A abych se k tomu dostala, tak takhle paní nám povídala o tom, jak ráda cestuje, protože ať už je na letišti či vlakovém nádraží, má spoustu příležitostí rozhlížet se kolem sebe a pozorovat dění. Takové ty skutečné momenty, které běžně nezachytíme, tu opravdovou komedii života a divadlo, které vytváříme, aniž bychom si to uvědomovali.

Někdy to zkuste, do té doby jsem to nijak nevnímala, většinou jsem se na vlakáči jen nudila s knížkou a sluchátky v uších, ale pak jsem to zkusila a někdy je to opravdu zábava, když vidíte i to, co sami běžně děláte, aniž byste si to uvědomovali. V mnohých obyčejných gestech najednou naleznete příběh a ten vás někdy upoutá daleko víc, než třeba ta knížka, kterou neustále tahám s sebou.

Ale není to jen o cestování, takovou tu pravou komedii můžete nalézt v každém obyčejném okamžiku, třeba když zkoníte nějaké slovo jako včera můj brácha (dávali Catwoman a on chtěl říct, že by bylo zajímavý, kdyby tě takhle zachránil pes...) a místo psí žena řekl kočičí pes. :D V tuhle chvíli to třeba tak legračně nezní, ale my se včera lámali v kuse jak dlouho. A o tom to je, nemusí to být legrační pro všechny, protože každý má svůj vlastní příběh a svou vlastní životní komedii, ve které ho baví něco jiného.

Znáte ten pocit, když ještě tak strašně chcete spát, ale ono to prostě nejde? Takže se v posteli tak placatíte, dokud vás to nepřestane bavit, aniž byste se cítili lépe než po probuzení... Přesně to jsem měla dnes ráno a i tohle je podle mě součást té běžné komedie, něco chcete, ale jako na potvoru to prostě nejde, i kdybyste se zbláznili.

Vím, že jsem v článku zamotala víc věcí, příklady ze svého života, které na sebe zvlášť nijak nenavazují, ale dohromady tvoří tu mou komedii, kterou žiju každý den, a baví mě. Snad jste se v článku neztratili a líbil se vám. Pokud mi pod článek napíšete nějaký s příkladem nějaké vaší komedie, budu moc ráda.

Vaše Lucka

3 Komentáře