Zdravím, zlatíčka. :-)

Jak už jste si asi stihly všimnout, mívám většinou problém s tím, abych vymyslela název článku a podle toho to tak taky vypadá. :-D Doufám, že mi to prominete, protože v tomhle ohledu je moje fantazie většinou naprosto v koncích. Hned na začátek chci poděkovat všem, které mi přály, abych si ples užila, bylo to opravdu parádní. Domů jsem se dostala kolem třetí hodiny naprosto utancovaná a v parádní náladě, nejlepší to bylo po půlnoci, kdy jsme zahodily botky a tančily jen tak, takže jsem si opravdu ulevila, protože podpatky moc často nenosím a pak trpím...

Poslední dobou opravdu nějak nestíhám psát, ačkoli se toho zase tak moc neděje. Dneska jsem strávila asi tři hodiny v kuchyni, pekla jsem perníčky na Velikonoce, hlavně pro sestřenky dvojčata, kluci nás přijedou vyšupat, tak pro ně spíš něco sladkého než normální vajíčko. Ale upletla jsem si na sebe bič, viděla jsem super nápad na facebooku, jak udělat taková čokoládová vajíčka, stejná jako se dělají z provázků.

(ilustrační foto)

Něco přesně takového, jen z čokolády, takže ještě musím vymyslet, jak to vyrobím. Hlavně bych do toho pro ty prcky chtěla dát nějakou dobrotu, takže si budu teď nějakou dobu hrát. Navíc ještě peču bábovku s tvarohem, receptík potom opět přidám. Poslední dobou mě to pečení opravdu děsně chytlo, takže jsem z toho trošku blázen. :-D

Jinak už mám zase nabitý víkend, v pátek jdeme s kamarádkou do čajovny, kde jsem ještě nebyla, v sobotu je u nás na vsi Josefovská zábava, takže na to se moc těším, a v neděli jedeme slavit babičky narozeniny - což mi připomíná, že musím v týdnu splašit dárek, je toho zkrátka nějak moc... A do toho musím psát bakalářku (panika)!

Je mi jasné, že tohle je opět jen takový informativní článek, ale snad večer budu mít čas a sednu k počítači, abych dopsala další dílek Deníku vysokoškoláka a něco si předpřipravila. Moc děkuji za návštěvy na blogu a slibuju, že se brzy polepším.

Vaše Lucka

11 Komentáře

  1. S těmi názvy článků tě naprosto chápu. Já sama píšu název až jako poslední bod, ale většinou článek nepíšu "naráz", takžře do rozepsaných si je ukládám jako "xx 1" nebo "xx 2". Nu, tady je moje fantazie houby platná .

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Nemysli si, že jsem na tebe zapomněla nebo zanevřela. Pořád se chodím dívat k tobě na blog, je to taková moje pravidelná zastávka, když se objevím na blogu, ale dlouho jsi nic nenapsala a abych se přiznala, tak jsem nevěděla, co napsat k tvému poslednímu článku, tedy recenzi na knížku. Ne, že by se mi nelíbila tvá recenze, ty umíš psát o všem moc hezky, ale ta knížka jako taková mě nezaujala, tak jsem si říkala, že radši nenapíšu nic, než abych žvatlala nesmysly. Ale jak na to koukám, tak už máš další dva nové články, takže se neboj, brzy si je přečtu a komentář určitě zanechám, na tvůj blog chodím moc ráda. Jinak s tím ukládáním pod xx to máme stejné.

    OdpovědětVymazat
  3. jsem moc ráda, že se ples vydařil a doufám, že ta Josefovská bude stejně dobrá. :) já se na velikonoce plánuju zašít někam pryč z dohledu, takže moje přípravy se rovnají nule. s názvy článků si vůbec nedělej starosti, taky mám vždycky hroznej problém vymyslet něco krátkýho a výstižnýho, ale potom tam stejně naflákám něco anglicky, protože to jsem zkrátka já.

    OdpovědětVymazat
  4. jsem ráda, že sis ples užila jinak já také mívám problém napsat nadpisy na články

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: To já taky doufám, ještě musím zlanařit kámošku, aby tam se mnou vyrazila. Jsem ráda, že s těmi názvy článků na to nejsem sama.

    OdpovědětVymazat
  6. s tými názvami článkov to máme úplne rovnaké občas mám taký skrat v hlave, že ani neviem o čom budem písať

    OdpovědětVymazat
  7. tak hlavně, že sis ples užila já z něj naopak vypadla už po 9tý D

    OdpovědětVymazat
  8. ty vajíčka vypadají bombově :) přeji hodně zdaru s nima. předchvíli jsem se najedla a po přetení o tvých perničkách a budoucí bábovce s tvarohem mi zase brumlá bříško . neumím péct a bojím se to tak trochu zkusit, jsem děsná nešika Co studuješ a o čem píšeš bakalářku ? :)

    OdpovědětVymazat
  9. s těma podpatkama to naprosto chápu sice mám boty podzimňo-zimňo- jarní na podpatku, takže chodím dejme tomu od listopadu až po březen na podpatku , ale i tak je to šok, když pak jdu do lodiček.. vyšupat? odkud jsi? jinak k tvému výtvoru: je to opravdu nádherné.. :) jde vidět, že jsi vzručný člověk... :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já taky nikdy nevím, jak mám článek pojmenovat.

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: Ironie celkem je, že ještě tak dva roky zpátky mi to vůbec nic neříkalo. A dneska? Zrovna plánuju, co upeču mamce na narozeniny, přemýšlela jsem, že zkusím potahovaný dort.

    OdpovědětVymazat