Tenhle recept jsem objevila na facebooku na stránce Tasty a musela jsem ho vyzkoušet, protože to už od pohledu byla mňamka. :) Je to naprosto jednoduchý recept, který zvládne i začátečník za pár minut.

Co budeme potřebovat?
  • olivový olej
  • kuřecí prsa
  • česnek
  • 1 smetanu
  • vývar
  • těstoviny penne
  • nastrouhaný sýr
  • petrželka na ozdobu

Jak budeme postupovat?
Nejprve si nakrájíme kuřecí prsa na menší kousky asi jako na čínu. Poté si připravíme hlubší pánev nebo hrnec, rozehřejeme kapku oleje, na které orestujeme kuřecí maso. Přidáme na plátky nakrájený česnek, asi dva stroužky, a restujeme ještě asi minutku. Potom přidáme vývar (já jsem naplnila vodou hrnek a rozpustila jsem v něm masox), smetanu ke šlehání, těstoviny a přivedeme k varu. Těstoviny jsem nedávala celý pytlík, ale asi tři čtvrtiny, ale to poznáte podle velikosti hrnce a počtu masa. :-)

Stáhneme teplotu, přiklopíme pokličkou a necháme 15-20 minut vařit, poté přidáme nastrouhaný sýr. V originálním receptu je parmesán, já jsem dávala eidam a byla to mňamka. Jakmile se sýr rozteče, vypneme vařič a můžeme podávat. Na ozdobu můžete použít třeba petrželku, aby to bylo hezky barevné.

Dobrou chuť! :-)

P.S.: Pokud vám byl recept nějak nesrozumitelný, po rozkliknutí odkazu v záhlaví článku, se dostanete na zdrojový recept i s videem, jen je to v aj. :-)

delicious

Vaše Lucka

11 Komentáře

  1. Jsem velkej favorit těstovin, takže super recept!

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to skvěle, na jídla tohoto typu mě užije, takže třeba někdy vyzkouším .

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: [2]: [3]: Holky, nejen vypadá, fakt je to lahůdka a hlavně je to rychlovka, takový jídla já můžu.

    OdpovědětVymazat
  4. Nejen vypadá, ale i chutná, znám!

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny ingredience patřej k mym oblíbeným :3 Mňamka !

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: To jsem ráda, že můžeš potvrdit, jaká mňamka to je.

    OdpovědětVymazat
  7. Oooh, tohle miluju. Taky je dost často dělávám. Hlavně na intru, kdy není tolik času a jen mini vařič.

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Já jsem zatím zkoušela jen tenhle, ale líbí se mi tam i spousta dalších, takže to nebude dlouho trvat a pustím se do nich.

    OdpovědětVymazat
  9. Mňam mňam, vypadá to jako skvělá dobrota! Hned bych si dala!

    OdpovědětVymazat