Už jsem dlouho nepřidala žádný receptík na něco dobrého ke kávě, tak jsem se rozhodla to dnes napravit. Zrovna dneska jsem totiž pekla pro návštěvu příbuzných úplně jednoduché míša řezy, na kterých si určitě pochutnáte, u nás se po plechu zaprášilo. :-)

Co budeme potřebovat?
  • 6 ks vajec
  • 2 lžíce kakaa
  • 6 lžic polohrubé mouky
  • 1,5 lžíce oleje
  • 6 lžic cukr moučky
  • 1/2 balíčku prášku do pečiva
  • 2 lžíce rumu
  • 500g tvarohu
  • 250g másla
  • 200g cukr moučky
  • + čokoláda na polití

Jak budeme postupovat?
Ve větší míse rozmixujeme žloutky s cukrem. Vedle v míse si smícháme mouku, prášek do pečiva a kakao. Poté přidáme k rozmixovaným žloutkům olej a připravenou směs, já přidala i trochu rumu pro lepší chuť. Z bílků a špetky soli ušleháme tuhý sníh. Sníh přidáme ke hmotě a promísíme, aby se těsto hezky smíchalo. Těsto nalijeme na plech vyložený pečícím papírem a ve vyhřáté troubě pečeme cca. 15 minut na 180 stupňů.

Mezitím si připravíme mísu, nakrájíme do ní máslo pokojové teploty, přidáme tvaroh a cukr, vše důkladně promícháme a podle chuti dosladíme a ochutíme rumem podle sebe. Náplň potom nanášíme na vychladlý piškot. Poté na buchtu nalijeme rozpuštěnou čokoládu, kterou si připravíme ve vodní lázni, já jsem k čokoládě přidala trošku másla a ředila jsem ji mlékem, ale to už je individuální. Buchtu šoupneme do lednice nebo chladu a nějakou dobu počkáme, ztuhlá buchta se bude lépe krájet.

Dobrou chuť. :-)


Vaše Lucka

11 Komentáře

  1. Můj nejoblíbenější zákusek

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak nakoupit suroviny a hurá do toho.

    OdpovědětVymazat
  3. Teda to vypadá mňamózně, hned bych si dala Jsi šikulka, že si to zvlÁdla upéct, no s pomocí mamky bych to taky mohla zkusit, dostala jsem na to fakt velikánskou chuť

    OdpovědětVymazat
  4. No, čoveče, jak jsem na to včera dneska koukala, tak na mě dneska přišly chutě na sladké tak muž jel ke Krabovi pro dortík    mňááám... Zase od pondělka přísnej režim

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Je to vážně lehoučké, já bych se do těžkého pečení taky nepouštěla.

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavé, už vím, čí jsi :) Na Žižkov jsem chodila... A Zuzka je moje sestřenka

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Jojo, to já právě vím, že jste sestřenky. Já jsem si s tím Žižkovem právě nebyla jistá, tak to jsi byla asi v D, ne? Protože já jsem byla v C a do A jsem hodně chodila za kámoškou... Ale právě si myslím, jestli jsi šla na gympl, tak že jsi asi byla v matematický, což by odpovídalo tomu C, kde jsem byla já, nebo D.

    OdpovědětVymazat
  8. [10]: Já jsem hotovej detektiv.

    OdpovědětVymazat