Přeji krásný den, zlatíčka. :)

coffee, iphone, and tumblr imagestudy and quotes imagestudy, funny, and strength image

Dnes jsem tu, abych vám představila novou rubriku, kterou jsem nazvala Deník vysokoškoláka - názvem jsem se inspirovala u Karamelky, i když obsah bude o něco jiný. Nebude se jednat přímo o deník toho, co se mi ve škole stalo, ale spíš o představení školy a mého oboru jako takového. Tohle jsem pro změnu vyčíhla na tomhle zajímavé blogu.

Ráda bych sem dávala nějaké postřehy a poznatky z toho, jak se mi v Jihlavě na škole vedlo či nevedlo, jak mi přišly předměty obtížné a vůbec takové nějaké představení téhle školy, kterou jsem v tuhle chvíli už téměř dostudovala. Myslím si, že to nemusí být úplně k zahození, zároveň asi můžete čekat, že si tu občas postěžuju na psaní bakalářské práce, do kterého se mi vůbec nechce, takže ono to nakonec možná bude mít trošku deníčkovský ráz, aspoň se vám to bude hezky číst. Takže v konečném faktu se asi bude jednat o takovou kombinaci nápadu Karamelky a Simči.

No, to by k úvodnímu představení této rubriky asi stačilo, těším se u dalšího článku. :)

Vaše Lucka

10 Komentáře

  1. Jsem ráda, že jsem tě inspirovala    ...těším se na články z prostřední VŠPJ aspoň budu moct srovnávat jak funguje cesťák v Jihlavě, jak v Hradci

    OdpovědětVymazat
  2. dobrý nápad, moc se mi líbí ten poslední obrázek, kéž by to takhle ještě fungovalo

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Už jsem se pustila do sepisování, jen to budu muset nějak rozkouskovat, mám toho děsně moc.

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že je to určitě fajn, kde kdo si aspoň může přečíst, jak to u Vás chodí a třeba inspiruješ na studium, heh. ^^

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Taky je to jedna z možností.

    OdpovědětVymazat
  6. páni inspirovala jsem tě... to je husté

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to jsem zvědavá, jak ty články nakonec budou vypadat a bakalářku naprosto chápu, že nechceš psát já k diplomové práci měla taky dost velký odpor.. a jsem fakt ráda, že už nemusím nic psát :)

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Ano, inspirovala a moc děkuju.

    OdpovědětVymazat