Jak už nejspíš název sám o sobě vypovídá, nejsem zrovna osoba, která by se vyžívala v novoročních předsevzetích. Nemám k tomu vlastně ani žádný důvod, jen mi to nikdy nepřišlo rozumné, naopak jsem se tomu trošku potutelně smála.

london, 1, and 100 things to do in life imageinstrument, 2, and 100 things to do in life image
14, 100 things to do in life, and disney image

Spousta lidí totiž úderem Nového roku začínají s tím, jak kdeco nesmí, jak všechno změní, jak začnou znova. Vážně fandím těm, co to myslí vážně, ale hádám, že mezi nimi moc takových není. Já osobně totiž zastávám názor, že pokud chci něco změnit, nepotřebuju k tomu předsevzetí do Nového roku, ale bohatě mi stačí, když se k tomu rozhodnu pevně a budu věřit tomu, co chci dělat.

Jasně, mohla bych si říct, že teď chci začít hubnout, takže bych od pátku sušila hubu a mlsně se dívala, jak se ostatní cpou zbytky cukroví. Mohla bych si říct, že od teď přestanu se svými zlozvyky a pak bych se užírala, když bych zjistila, že se tak nestalo, ale já to neudělám. Neudělám, protože to ve skutečnosti nechci, nejsem pevně rozhodnutá, abych vydržela a nepodlehla pokušení.

Takže pokud nejste pevně rozhodnutí a připravení pro svá předsevzetí něco udělat, tak si je radši nedávejte, protože si tak ušetříte trápení, až své sliby porušíte a zbytečnou depresi, která se klidně dostavit může - počasí tomu jen nahrává. Hlavně myslete na to, že to není o předsevzetích, že všechno kolem Nového roku záleží jen a pouze na nás, tudíž pokud něco nechci nebo vím, že to neudělám, tak na to prdím a nebudu se tím potom trápit.

Krásný zbytek dne. :)

Vaše Lucka

6 Komentáře

  1. Nechápem, prečo všetci vidia v novoročných predsavzatiach podtext, že si majú niečo sľúbiť, o čom nie sú presvedčení, však ich nikto nenúti, však je jedno, aké si dajú predsavzatie.

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je krásný článek, na předsevzetí mám stejný názor jako ty. Když to lidi nemyslí fakt vážně, ať si radši žádné nedávají.

    OdpovědětVymazat
  3. Bezvadný článek, jedině s tebou souhlasím. Nikdy jsem si předsevzetí nedala a taky na to nevěřím.

    OdpovědětVymazat
  4. Plně souhlasím. Lidé nepotřebují pitomé novoroční kecy, aby si přesně o půlnoci mezi 31.12. až 01.01. řekli: JUST DO IT. Stejně tak dobře to totiž můžou říct v létě, když se cachtají v bázenu. Ale stejně jako ty i já obdivuji a podporuji ty, kteří si dají novoroční předsevzetí a vskutku jej splní. Přece jenom, většina lidí si dá předsevzetí na Nový Rok jen kvůli tomu, že je to takové symbolické a kouzelné.

    OdpovědětVymazat
  5. jo přesně, jestli chci něco změnit, tak k tomu nepotřebuju novej rok, nebo pondělí a ták

    OdpovědětVymazat
  6. Já si je vždy dávala ale minulý rok jsem si je nějak nedala ani nevím proč a byl to nejlepší rok mého života zatím, takže jsem se na to letos opět vykašlala a uvidíme:))

    OdpovědětVymazat