Zdravím, pekařky. :)

Dnes jsem vyzkoušela výborný recept z internetu na čokoládové muffiny, které jsou během chvilky hotové, takže jsem se rozhodla přetlumočit vám tuhle dobrotu.


Co budeme potřebovat?
  • 100g cukru krupice (záleží na vás, mně se po upečení zdají méně sladké, takže bych klidně přidala víc, ale pokud budete nahoru dávat krém, tak tohle je dostačující množství)
  • 3 lžíce kakaa
  • 125ml oleje
  • 150g bílého jogurtu
  • 220g polohrubé mouky
  • 1 prášek do pečiva
  • 2 celá vejce
  • Já jsem navíc do těsta přidala i trošku mléka, protože se mi zdálo moc husté a vanilkový cukr, aby to hezky provoněl. :)
Jak budeme postupovat?
Ze všeho nejdřív si připravíme všechny suroviny, abychom je měly po ruce, a rozpálíme si troubu na 200 stupňů Celsia. Poté rozšleháme cukr s vejci, přidáme bílý jogurt a pomalu přisypáváme směs mouky s práškem do pečiva a kakaem. Vše si mixérem ušleháme do hladkého těsta, já jsem ještě přilila kapku toho mléka, ale záleží na konzistenci, a jak se vám bude těsto zdát. :) Na plech si naskládáme košíčky na muffiny, které naplníme tak do jedné poloviny až do tří čtvrtin formičky, já jsem nahoru rozlámala čokoládu, kterou jsem i trošku zatlačila dovnitř, ale opět záleží na vás.

Takto připravené košíčky vložíme do rozpálené trouby a pečeme 20-25 minut, před vytažením můžeme ještě zkontrolovat pomocí špejle, zda se nám těsto nelepí a je upečené. Díky jogurtu jsou muffinky krásně vláčné a čokoláda na povrchu (můžete ji rozlámanou zamíchat i do těsta) tomu dodá závěrečnou tečku. Můžete na vrch posypat moučkovým cukrem a potom už hurá na to!

Vaše Lucka

28 Komentáře

  1. [1]: Taky je. :) Děkuji za pozvání.

    OdpovědětVymazat
  2. vypadají božsky :) zrovna nedávno jsem taky pekla muffiny, ale mám trošku jiný recept :) tak příště zkusím ten tvůj :)

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Jsou vážně dobré a měkké, tenhle jsem zkoušela poprvé, ale je vážně parádní. Ten předchozí, co jsem měla, byl sice snadný, ale přišly mi ty muffinky takové tvrdé... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna nedávno jsem pekla čokoládové muffiny, teda bezlepkové, kvůli mamce, mohla bych je jíst pořád :)

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: U nás taky zmizely rychlostí blesku. :)

    OdpovědětVymazat
  6. [7]: I tak chutnají, jen bych je mohla mít trošku víc sladké. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Máš nádherný blog! Božský design, chytré články, moc se mi tu líbí.

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Moc děkuju, jsi hodná, určitě si je udělej, pokud budeš mít čas, u nás se po nich zaprášilo. :)

    OdpovědětVymazat
  9. muffiny milujem, určite vyskúšam

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Pak mi můžeš dát vědět, jak se povedly. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty jo udělala si mi teď na ně obrovskou chuť fakt děkuji :) skvělý recept :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ach jo, na všechny recepty je potřeba mixér a ten já nemám. :(( Muffinky bych si ale dala moc!! :) Mňam.

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: To může být trošku problém, to je fakt. Ale když budeš hledat, určitě se najde i spousta receptů, kde mixér není potřeba. :)

    OdpovědětVymazat
  14. A to jsem si říkala, že budu jíst zase opravdu zdravě   

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: Jednou za čas se hřešit musí.

    OdpovědětVymazat
  16. Dělám tedy muffiny na všechny způsoby, ale tenhle- s jogurtem mi tedy fakt unikl. Takže hned vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  17. Muffiny miluju, určitě někdy vyzkouším i tyto :)

    OdpovědětVymazat
  18. [20]: Jen do toho, jsou super vláčné. :)

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Tak to jsi dobrá, já to mám radši takhle rychle. Nerada se s tím dlouho patlám... :)

    OdpovědětVymazat
  20. toto vvypadá to krásně! :) vyadá velmi lákavě! :) Určitě někdy vyskouším

    OdpovědětVymazat
  21. ten jogurt je zajímavá ingredience, každopádně to ale zní všechno úplně božsky (a jednoduše) takže určitě vyzkouším :) díky

    OdpovědětVymazat
  22. [27]: Jogurt těsto krásně zvláční. Jednoduchost je u mě docela podstatná.

    OdpovědětVymazat