Q jako takové je písmenko, na které začínají slova, co asi moc nepoužívám, abych se přiznala hned na začátek. Ale jakmile jsem si všimla, že je to právě písmenko na dnešní den, došlo mi, že přesně vím, co bych chtěla zmínit. Dnes bych chtěla zmínit tzv. Quotes - v češtině citáty. Nicméně já mám na mysli spíše ty, které právě najdete pod anglickým názvem, jedná se o obrázky, ve kterých je vepsaný nějaký citát, někdy i jen jedno slovo, ale na mě právě tyhle obrázky velmi působí.

facebook, we heart it, and quote image Dream, live, and life image dreamer, Dream, and sky image

Pravidelní čtenáři tohoto blogu už asi zjistili, jak moc jsem si oblíbila podobné obrázky, které do článků často přidávám. Nevím ani proč, ale něco mě na nich láká. Snad to, že si kolikrát přečtu ten citát a přesně vím, co tím dotyčný chtěl říct. Někdy mě i takový obyčejný obrázek nakopne takovou energií, že mám prostě hned lepší den. Jak to máte vy? Vyhledáváte podobné obrázky taky? :)

british, accent, and british accent image peter pan, never, and disney image love, quote, and flowers image

Stejně tak se mi i strašně líbí nápis na zdi, které se teď prodávají stále víc a víc. :-) Osobně to tak jednou určitě budu mít na nějaké zdi v bytě. Hrozně se mi líbí, když je jedna zeď barevná, druhá čistě bílá a na té bílé bych měla ten nápis, jůů. Není krásné takhle snít? :)


Vaše Lucka

0 Komentáře