Všechny zdravím do dnešního, alespoň u nás, pošmourného počasí. Jak se takhle při čtvrtku máte, děvčata? :) Já vcelku dobře a tohle počasí jsem se rozhodla využít pro napsání dalšího článku. Jen ještě moment, potřebuji k tomu svoji věrnou dávku kofeinu...


Tak, jsem zpět i se svým mega hrnkem kafe, takže se můžu vrhnout do psaní. A co že to dnešním článkem vlastně chci říct? Nejpřesnější výraz bude asi to, že chci chválit. Ano, dnes jsem se rozhodla chválit sprchové gely od Dermacolu. Existuje jich celá řada, ale nemůžu najít obrázek, na kterém by byly všechny pohromadě, takže se na obrázcích budou některé opakovat.

Já osobně jsem vyzkoušela sprchový gel s vůní belgické čokolády a pomeranče, potom vodní meloun, limetku a hroznové víno a dnes i karibský sen. Za sebe mohu říct, že každý z těch gelů má něco do sebe, hlavně oceňuji autentickou vůni (do melounu jsem měla chuť se zakousnout :D ).

Sprchové gely jsou určené pro všechny typy pokožky, takže se ani s citlivou rozhodně nebojte. Já osobně určitě vyzkouším i další vůně, protože po vykoupání je pokožka příjemně vláčná, nevysušuje, dokonce vůně zůstává i po vykoupání. Za mě je to jednička, co se voňavoučkých sprcháčů týče, klidně mi ale napište i svoje zkušenosti, pokud třeba nesouhlasíte, můžeme se o to pobavit. :)

Tyhle hodnotící články neumím moc psát, ale snad jsem vás navnadila, abyste si alespoň v obchodě k jednomu z těchto gelů přičichly, určitě se vám bude zamlouvat.

Vaše Lucka

16 Komentáře

  1. Já jsem vyzkoušela sprchový gel s vůni vodního melounu. Musím říct, že je vážně úžasný. :3

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem melounovou navíc v rossmannu to maj hodně za levno snad jen 39- 49 korun. Ze začátku mi to hodně vonělo, ale po nějakém měsíci dvou jsem to mohla vyhodit moc to nevydrželo a ke konci to už smrdělo Ale jinak ze začátku jsem byla taky spokojená.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Jsem ráda, že jsi potvrdila, že nekecám. Ta vůně se mi taky moc líbila. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ale navnadila si mě si koupit pistácii. Tu jsem eště neviděla a nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Ani já, ale časem se k ní určitě dopracuju. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsou skvělé, už sem jeden zkoušel. Hezky voní:))

    OdpovědětVymazat
  7. Měla jsem pistácii a byla naprosto boží!! Navíc cena také celkem ujde, takže proč nevyzkoušet?

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Paráda, určitě vyzkouším, jen co dopotřebuju Karibský sen. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty mám taky odzkoušené :) a jsou senzační :) zatím jsem měla jenom dva, a to tu jahůdku s rebarborou a tu višeň :) a už se těším až zkusím další :)

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Určitě zkus, stojí za to. :)

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Já děkuju, za to můžu poděkovat skvělé designérce, kterou je Bea z redesign.blog.cz :)

    OdpovědětVymazat
  12. Miluji ovocné vůně a ještě víc když jsou to sprchové gely, nebo krémy a jsou dlouho cítit :) Černá třešeň mi připadá zajímavá.

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Já miluju všechno, co krásně voní. Máš pravdu, třešeň vypadá zajímavě, já bych brala ale asi všechny.

    OdpovědětVymazat
  14. Taky je máme doma, moc pěkně voní, ale já se sprchuji pánskými šampony, nevím proč, ale voní mi víc

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Taky kolikrát sáhnu do taťkovi zásoby, ale to spíš z nouze, když nemůžu najít nic jiného.

    OdpovědětVymazat