I když jsem původně chtěla celou tuhle věc s abecedou věnovat novým věcem, abych na každé písmenko spíš upoutala pozornost něčím nezvyklým, novým či neznámým, nakonec jsem se přeci jen nechala strhnout a některá písmenka jsem zasvětila tomu, co mám ráda a co se mi líbí. Tenhle článek by měl být jedním z nich, protože princess dress neboli šaty pro princezunu, jsem zbožňovala už od dětství a nějak mi to zůstalo. :)

Trošku jsem si tuhle svoji mánii měla příležitost užít v tanečních, ale naprostý dosavadní vrchol byl maturitní ples, který jsem si opravdu užila v těch nejkrásnějších šatech, co jsem si mohla vybrat. Takže tenhle článek bude věnovaný těm nádherným šatům, které my dívky občas tak strašně rády obdivujeme. Kochejte se, všechny jsou nádherné! :)

PS.: Na poslední fotce jsou mé maturitní šaty, přestože je to fotka s modelkou ze salonu, odkud jsem si je půjčovala, jsou na ní krásně vidět. :)

dress, pink, and wedding image dress, red, and christmas image

cinderella, princess, and disney image dress, beauty, and luxury image

beautiful, pink, and cute image dress, fashion, and wedding image

dress, red, and red dress image quinceanera, vizcaya, and quince dresses image

dress, wedding, and white image dress, blue, and fashion image


Vaše Lucka

5 Komentáře

  1. Všechny jsou moc krásné. I když nemám ráda růžovou, tak bych si na sebe klidně vzala ty první, protože ty jsou vážně kouzelné .

    OdpovědětVymazat
  2. ty šaty jsou nádherné nejvíce se mi líbí ty třetí a ty poslední, ty tvoje, jsou také moc krásné

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Já růžovou taky moc nemusím, ale na těch šatech je prostě žůžová.

    OdpovědětVymazat