Dnes se s vámi jdu podělit o to, proč byste neměli svého mladšího sourozence nechávat, aby vám dělal kafe. U mě se jedná o mladšího bráchu, který ačkoli má věk budoucího středoškoláka, duší stále patří mezi děti ze školky, takže hurá na to. :-D

dog, cute, and puppy imagebrothers, sisters, and baby imagetiger, animal, and lion image

1. Bude to dlouho trvat
Zatímco čekáte na kafe, můžete si klidně udělat manikúru, protože se váš sourozenec ještě určitě stačí zakecat s rodiči nebo ho na té dlouhé cestě do kuchyně zarazí nějaká naprosto úžasná věc, díky které zapomene, že vám má něco tak banálního jako kafe udělat.

2. Nedostanete, co jste chtěli
Popravdě, někdy mi brácha přijde docela mimo. :D Několikrát se mi do pokojíčku vrátil s plechovkou kafe s ujištěním, jestli opravdu chci tohle s krémovou pěnou, abych ho několikrát ujistila, že pokud v tom kafi budu mít mléko, je mi naprosto jedno, co tam nasype. A hádejte, co se nestalo? Nejenže kafe bylo naprosto jiný, ale ani jsem v něm neměla mléko, nýbrž šlehačku. (Nakonec můžu být ráda, že jsem nedostala turka, fuj!)

3. Dostanete jen půlku
Jojo, protože tak geniální mozek jako ten mého mladšího bráchy, si totiž neumí spočítat, že když nalije plný hrnek kafe, už by neměl dělat kopec ze šlehačky. Ta se totiž následně vlivem tepla začne rozpouštět, a zatímco se ten puberťák řehtá jako blázen, že má hrnečku vař, tak část vyteče díky šlehačce a druhou po cestě rozbryndá.

coffee, chocolate, and cup image love, coffee, and quote image

4. Je to vaše vina
Nepořádek, který tím vším rozlíváním po cestičce z kuchyně do pokojíčku vytvoří, je totiž nakonec na vás. Vy jste chtěli kafe, vy jste si pro něj měli dojít. To, že vám ho dělal jen pro to, abyste mu nakonec udělali referát na dějepis, to je potom už věc vedlejší. Jako starší přeci máte mít rozum. ;)

5. Neslibujte referát, když máte chuť kafe
Jakmile totiž kafe dostanete, po počátečním usrkávání, aby opět nedošlo k přelití, se pořádně pustíte do práce na tom slavném referátu. Jenže při hledání obrázků, tvoření zdrojů a přepisování textu, aby to vypadalo srozumitelně, si na samotné kafe nakonec vůbec nevzdechnete, takže ho budete pít jako já, až když budete mít po všem. V tu dobu bude zpočátku celkem dobře vypadající kafe už naprosto studené, vy budete mít po chuti, protože nevypitá šlehačka nadělá ve studené kávě cucky, a váš mladší sourozenec z toho bude mít děsnou psinu.

Tak povídejte, která z vás má mladšího sourozence a chápe mě? :D

Vaše Lucka

9 Komentáře

  1. ahoj, zaprvé mám mladšího sourozence, taky bráchu, ale vztahy jsou takové, že ho radši zapřu než zmíním, za druhé, ráda tě beru do affs to je jasné (ted jsem donastavila lay, tak to chce pár úprav ještě a pak udělám i ikonky), a jinak skvělé téma! Ale já si kafe většinou dělám sama protože jenom já si ho umím udělat tak že mi chutná

    OdpovědětVymazat
  2. Nezkoušela jsem tento experiment a nikdy zkoušet nehodlám.. ještě bych dostala teplý rajský protlak s tuňákem zalitý kefírem nebo něco podobného. Můj bráška nechť se kuchyni radši vyhýbá!

    OdpovědětVymazat
  3. Mám dvě starší ségry a jelikož nepiju kafe, tak mě dělá ta jedna leda tak čaj a tím nic nezkazí Já jí ho taky někdy udělám, ale nikdy si nestěžovala

    OdpovědětVymazat
  4. Mám celkem 4 sourozence ve věku dospělém a ve věku pubertálním. Nevím k čí radosti, ale jsem nejstarší, takže pokus o zneužívání mladších sourozenců ve stylu "podej, přines, uvař mi" ztroskotalo už ve chvíli, kdy uměli mluvit (a nebo kousat)...takže od jisté doby, krom podrbání na zádech od sourozenců fakt nikdy nežádám buhví jak by to dopadlo

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: To já taky, ale měla jsem mu dělat tu prezentaci, tak jsem řekla, ať mi k tomu teda aspoň udělá kafe... Naletěla jsem sama sobě, no.

    OdpovědětVymazat
  6. jo tentokráte jsem to tématicky nevychytala taky to tak na mě působí a většinou na všechny

    OdpovědětVymazat
  7. Jůů, koukám, že máš úplně stejný vkus na kafe, jako já.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: To nevadí, i tak vypadá suprově.

    OdpovědětVymazat