Muhehhe!

Jo, na strašidelném smíchu ještě musím trošku zapracovat... Tak vám musím říct, že po přečtení tolika Halloweenských článků, jsem i já chytla tu pravou strašidelnou náladu. Proto jsem se trošku pohrabala na internetu a rozhodla jsem se vybrat pro vás pár různých tipů na navození atmosféry, takže hurá a bojte se!

Začneme s několika filmy, které by se mohly hodit.
  • Addamsova rodina - tyhle podivíny zná snad každý, takže pokud jste už dlouho neviděli tuhle celosvětovou klasiku, určit máte dnes skvělou kostelaci hvězd. :)

  • Zombieland - tak tohle je typická komedie, při které si zažijete trochu zombie atmosféry, rozhodně dobrá volba, pokud se večer nechcete jen bát, ale i smát.
  • Městečko Halloween - další film, co stojí za vidění. Je to sice víceméně pohádka, ale já osobně ji mám moc ráda, Halloweenem to tu vyloženě žije!
  • Drákula: Neznámá legenda - tenhle film je vážně jeden z mých fantasy nejoblíbenějších, hrozně se mi líbí tohle jiné podání Drákuly, kdy to není jen o tom, že je to vyloženě záporák. Navíc když si připočtete supersexy herce... Hůů, je čas se bát! :)
  • Já, Frankenstein - pokud jste ještě neviděli, je to parádní film, který taky stojí za vidění. Opět je to trochu jiný pohled na věc s moderními efekty, parádní zápletkou a vůbec... Herec opět stojí za to! :D
A když už budeme mít na co koukat, musíme k tomu mít i co kousat...
  • Halloweenské prsty - recept



[7.jpg]

Tak doufám, že jsem na Vás taky převedla trochu té strašidelné nálady.

Vaše Lucka

8 Komentáře

  1. ty recepty vypadají úžasně určitě jeden z nich vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já už se sakra musim kouknout na ten Halloweentown

    OdpovědětVymazat
  3. Super tipy, na některý z těch filmů se možná kouknu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé tipy, taky jsem psala pár Halloweenských článků Ty filmy vypadají dobře, já se ale každoročně dívám na Sweeneyho Todda od Tima Burtona, je to už taková moje tradice :)

    OdpovědětVymazat
  5. Drákula je fakt dobrej film, byla jsem na tom v kině a super :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jeee, Sweet dreams vypadá úplně skvěle! A přitom je to tak jednoduché na přípravu, paráda. Mám ráda jak čokoládový puding, tak oreo sušenky. :)

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Taky se mi líbily už podle fotky. :)

    OdpovědětVymazat