Série: The Stark Trilog 3.
Název: Propusť mě
Žánr: Literatura světová - romány pro ženy
Rok vydání: 2014
Počet stran: 320
Nakladatelství: Baronet


Anotace:
Naše touha byla stále hlubší. Ale naše tajemství zůstával ukryto ještě hlouběji. Hezký, mocný a panovačný Damien Stark naplnil prázdnotu mé duše tak jako žádný jiný muž. Jeho prudká vášeň mě dostávala za hranice blaženosti - a rozpoutala divokou žádost, jež nás oba doslova stravovala. Ale za jeho potřebou dominance se skrývaly bolestivé rány minulosti. Pronásledován dědictvím temných tajemství a podlomené důvěry hledal uvolnění v naší společné extázi, jejíž žár nás spaloval každý den silněji. Naše vzájemná přitažlivost byla nepominutelná, naše posedlost neodolatelná. Jenže ani Damien nedokázal uniknout před svými démony, ani nás neochránil před nebezpečími, která měla přijít.

Recenze:
No, trojku jsem přečetla víceméně z jediného důvodu - chtěla jsem vědět, jak to dopadne, jestli si myslím správně, kdo je padouch a taky jsem doufala, že jsem se třeba ve dvojce spletla. Abych řekla pravdu, i tady jsem pokračovala v občasném přeskakování pasáží, prostě mi dlouhé popisování, ve kterém se vlastně nedozvídáme zhola, nic přišlo poněkud hloupé, takže jsme se snažila rychle dostat k pasážím přímé řeči, protože tam se aspoň něco dělo. :)

I tady pokračuje naprosto nesmyslné popisování sexu, který je prostě "boží", jak hlavní hrdinka Nikky neustále zdůrazňuje, hodně přestřelené. Je to sice jen můj úhel pohledu, ale pokud jste knihu některá četla, tak mi třeba dáte za pravdu... Ostatně mi celý ten jejich vztah přijde takový hodně strojený a natahovaný přes skřipec, autorka prostě chtěla za každou cenu mít tři díly, co se budou prodávat a bude to celé hodně podobné Padesáti odstínům šedi. Sice jí nechci křivdit, ale fakt to na mě tak působí.

Poslední díl se sice trošku vrací zpět k dějové linii, nicméně pořád ne tolik, abych byla spokojená. Zároveň je to děj naprosto předvídatelný, už v půlce knihy jsem tušila, kdo je vlastně "padouch", a že na konci bude happy end? To nám bylo jasné už na začátku, že... V hodnocení budu ještě víc příkrá než na začátku, přestože jsem byla víc spokojená se zapojením děje, tak dějová linie prostě byla slabá a předvídatelná.

Hodnocení:

Ukázka:
"Myslím, že je velice citlivé, a vím, že se ti bude ohromně líbit ovládat všechnu skrytou sílu."
"Tak takové to je?" zeptal se. Přejel mě pohledem shora dolů, a tentokrát byl v jeho pohledu oheň. "Je to tak, přesně tohle mám rád. Vnímavost. Sílu. Moc."
"Já vím," řekla jsem. Vklouzla jsem na sedadlo pro spolujezdce a přitom jsem ukázala větší než malé množství svého stehna.
Vteřinku nato se už Damien usadil za volant a nastartoval silný motor.
"Když jedeš dost rychle, je to skoro stejné jako sex," poškádlila jsem ho. A pak, protože jsem nedokázala odolat, jsem ještě dodala: "No, přinejmenším to může být výjimečná předehra."
"V tom případě, slečno Fairchildová," řekl s chlapeckým úšklebkem na tváři, díky němuž to všechno stálo za to, "bych vám radil, abyste se pevně držela."

6 Komentáře

  1. tak jestli to má slabou dějovou linii, tak to asi nebude nic moc :/

    OdpovědětVymazat
  2. myslím, že jsem se na to dívala jednou v knihkupectví a připadalo mi to jak klon 50 odstínů šedi ani se moc nedivím, že jsi tomu dala tak slabé hodnocení, i když předvídatelné happy endy mi zrovna nevadí - nesnáším blbé konce...

    OdpovědětVymazat
  3. Túto knihu vidím prvýkrát, a ak je to naozaj podobné 50 odtieňom sivej, tak to asi vážne nebude nič moc  

    OdpovědětVymazat
  4. O knížce čtu prvně a příliš mě ani neláká.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jojo, holky, je to hodně podobné, i když s drobnými odlišnostmi, ale i tak... Jednička je dobrá, zbytek stojí za starou bačkoru. :)

    OdpovědětVymazat