Zdravím, zlatíčka.

Přicházím s první recenzí na knihu, kterou jsem dočetla nedávno, doufám, že se vám bude líbit. :)

Série: The Stark Trilog 1.
Název: Odhal mě
Žánr: Literatura světová - romány pro ženy
Rok vydání: 2014
Počet stran: 344
Nakladatelství: Baronet

Anotace:
Byl jediným mužem, jemuž jsem nedokázala uniknout. A jediným, jemuž jsem nedokázala odolat. Damien Stark by mohl mít každou ženu. Byl sexy, sebevědomý a panovačný. Co si zamanul, to měl. A to, co chtěl, jsem byla já. Naše vzájemná přitažlivost se nedala přehlédnout. Překračovala všechny hranice, ale stejně jako jsem toužila mu patřit, tak jsem se zároveň děsila nátlaku jeho požadavků. Podlehnout Damienovi znamenalo, že bych se musela podělit o nejtemnější pravdu o své minulosti - a riskovat tím rozchod. Ale i Damien měl své démony. A jak se naše vášeň proměňovala v posedlost, tím víc hrozilo, že ho jeho tajemství zničí - a nás oba také.

Recenze:
Takže přicházím s prvním hodnocením knihy, četla jsem ji vlastně minulý týden a abych se přiznala, stihla jsem dočíst všechny tři díly. Vzhledem k tomu můžu už teď říct, že první díl je jednoznačně nejlepší. Jedná se o knihu hodně podobnou Padesáti odstínům šedi, pokud jste četli, tak vám neujdou souvislosti krásné hrdinky, která příliš nevěří sama sobě a úžasnému a neuvěřitelně sexy milionáři, který vlastní půl zeměkoule.

Nicméně jsou tu přeci jen drobné odlišnosti, například je tu vidět, že i hlavní hrdinka má svých problémů až dost a že neměla svou minulost zrovna růžovou, zároveň ale všechno směřuje k tomu, že ti dva prostě skončí spolu, ať se děje, co se děje. ;)

Nechci moc kritizovat, protože dokud jsem si nepřečetla další díly, tak jsem z jedničky byla celkem nadšená, v popředí byla spíše dějová linie, autorka se hodně věnuje pocitům a podobně, sex se dokonce v první polovině knihy vlastně vůbec nevyskytuje (když nepočítám sex po telefonu v limuzíně)... Takže za mě si to určitě přečtěte, stojí to za to, i když další díly už nejsou tak žůžo.

Hodnocení:

Ukázka:
"Damien Stark je úplná legenda." Tak mi to řekl Carl před začátkem večírku. Těsně po: "Zatraceně, Nikki. Vypadáš sexy."
Myslím, že čekal, že se začervenám, usměju a poděkuju mu za vlídná slova. Když se nedočkal, rozpačitě si odkašlal a vrátil se ke své práci.
"Víš přece, kdo je Stark, ne?"
"Viděl jsi můj životopis," připomněla jsem mu. "Stipendium!" Dostávala jsem stipendium od Starkovy mezinárodní vědecké nadace po čtyři roky z pěti, co jsem strávila na Texaské univerzitě, a ty peníze navíc každý semestr pro mě znamenaly zásadní rozdíl. A samozřejmě i bez stipendia by člověk musel být z Marsu, aby toho muže neznal. Bylo mu pouhých třicet let, když jako bývalá tenisová hvězda na odpočinku sebral miliony, které získal jako ceny za turnaje a za propagaci výrobků, a investoval je. Jeho tenisovou slávu pak zastínily úspěchy, jichž dosáhl jako podnikatel. Starkovo rozsáhlé impérium vydělávalo každý rok miliardy dolarů.

0 Komentáře