Zdravím, zlatíčka!

Dnešním článkem bych Vás ráda seznámi s tím, které filmy nebo jejich druhy mám nejradši. Trošku jsem nad tím přemýšlela, jestli mám vypisovat jednotlivé filmy, ale pak mi došlo, kolik bych jich muselo být a to by bylo na skutečně dlouhou dobu, takže to je takový výcuc.

Image by Mercede Lynngif, movie, and lové image

Nejradši ze všeho mám prostě komedie, především ty s Adamem Sandlerem, hádám, že většina z vás ho zná, ve filmech je to naprosto bezkonkurenční bavič! Jinak je mi celkem jedno, zda je to komedie jako taková či romantická komedie, můžu oboje, u té romantiky si někdy dokonce trošku pobrečím. Jo, jsem holt trošku citlivka.

Čímž se dostávám k druhé kategorii a to jsou romantické filmy, upřímně, jsem holka a která holka je aspoň občas nemiluje? Neskáču sice zrovna radostí z Titanicu, nicméně dobrou romanťárkou jako je Pretty Woman rozhodně nepohrdnu. A vůbec, všechny filmy, kde je na konci happy end tak nějak přitahují moji pozornost.

Další, co naprosto a nezvladatelně zbožňuju, jsou animáky. :D Já vím, ve svých jednadvaceti bych pomalu měla mít rozum, ale kdo odolá filmům jako Madagaskar, Já Padouch nebo Hotel Transylvánie? No, já rozhodně ne, takže nad tím se vždy rozplývám a kolikrát se bavím víc, jak u komedií klasických. Nejvíc miluju narážky, co děti třeba hned tak nepochopí, ale když se dívá dospělej člověk, tak se řeže smíchy o to víc.

elizabeth bennet, pride and prejudice, and keira knightley imageImage by ROSIE ♡📁
Avengers, Marvel, and ınfinity war image

Na horory ze zásady nekoukám, jsem prostě srab. Jediné, co jsem viděla, byla kdysi Pavučina snů, to nebylo tak zlé. A potom taky Paranormal Activity, ale to zase díky taťkovi, který se tomu smál, nebylo nakonec vůbec zlé.

Další dávka z toho, co ráda pozoruju, jsou historické filmy. Ať už jsou to filmy ze staré Číny jako 47 Róninů, z Anglie jako Pýcha a předsudek nebo Francie jako Angelika, miluju je. Strašně se mi líbí i historické prostředí, popřípadě i nějaké římské války, to jsou vážně filmy pro mě.

No a asi poslední, naprosto nejlepší kategorie, jsou fantasy filmy. Já prostě zbožňuju Marvel a jejich tvorbu - Iron Man, Avangers, Hulk, Spiderman atd. To je něco pro mě, potom další filmy jako Twilight, Hunger Games, Narnie (některé filmy mých dětských let - ha, ha). Je toho spousta a každý, kdo občas zapne bednu, to určitě zná. Harryho Pottera nevyjímaje.

Pak už mě snad jedině napadá nějaký akčňák, takže Expendables, Rambo a podobně. Nemůžu říct, že by mě to nebavilo, ale na romantiku prostě kouknu radši.

Co je vaše TOP kategorie?

Vaše Lucka

7 Komentáře

  1. Sleduješ podobné filmy, akorát já horory miluju :3

    OdpovědětVymazat
  2. Na tom jsme s filmama naprosto stejně. Taky miluji animáky a to už mi dávno není 12 , jinak také miluji Marvel. Nejen kvůli Chrise Hemswortha :'d ale i kvůli samotnému filmu až na Hawkeye.

    OdpovědětVymazat
  3. Nejradši mám romantické komedie, jsou takové oddechové, na vše ostatní musím mít náladu. Jinak se asi nebráním ničemu snad vyjma akčních filmů.

    OdpovědětVymazat
  4. Já vystřídala spoustu žánrů a teď jsem naprosto propadla romantice..

    OdpovědětVymazat
  5. jooo, souhlasím, fantasy filmy jsou nejlepší!!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to jsme na tom stejně Ale já mám z těch animáků ráda jen ty Disneyovské Ledové království, Rebelka nebo Na vlásku, to je prostě moje! A jinak to máme stejně, na horory zásadně nekoukám, bojím se To by mě u toho musel někdo držet za ruku D A na akčňáky musím mít náladu, ráda si občas něco zkouknu, ale jen občas. Jinak fantasy, sci-fi, to je prostě bomba! ^_^

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: To ráda slyším, že máme stejný vkus, třeba se ti budou líbit některé tipy, co časem přidám. :)

    OdpovědětVymazat