Tak vám musím říct, že už mě pomalu popadá cestovní horečka, dneska jsem tak nějak pořádně začala balit a zdá se mi, že mám furt nějak málo věcí. :D Jo, je to divný, ale co se dá dělat, večer to ještě jednou projdu s mamky dozorem, protože čeho si já nevšimnu, to ona určitě zaregistruje a potom to naházím do kufru... A zítra už tradá -> směr Itálie, Gargano.

Jak já se tam těším, jenom doufám, že nám bude přát počasí, protože jinak mě klepne! Ale tak je to hodně na jihu, věřím, že bude krásně... A i když ne přímo krásně, určitě nebude zima. Jinak jsem si původně plánovala, že napíšu nějaké články dopředu, ale fakt jsem se k tomu nedostala, pár jich mám, ale moc toho nebude, zlatíčka, protože jak jsem byla pořád v práci, tak jsem nestíhala. Večer už člověk má náladu tak akorát na to pivčo (ovocné v mém případě), popřípadě vínko a nohy nahoru u filmu. :D Možná ještě dneska večer stihnu něco napsat.

Za chvíli mizím k babičce, pozvala mě s bráchou na předodjezdové lívance, tak se nemůžu dočkat, to je něco pro mě. :D A potom se asi pojedeme zase koupat se sestřenkou a dvojčátkama, tentokrát možná pojede i můj přítel, jenže před chvílí mi zase volal, že ho nějak bolí hlava, tak možná nepojede. :D Už ho chytá cestovní horečka, musím si z něj dělat pořád legraci, on tohle všechno děsně prožívá, hodně panikaří a je děsnej pesimista, co se počasí týká. :D Je to zkrátka blázen, ale můj blázen, co s tím jeden nadělá. :D

Tak si užívejte slunečný den, pa.

Vaše Lucka

10 Komentáře

  1. Moc si to v Itálii užij! Já už mám dovču za sebou

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, Itálie, tak to je super!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak si užívej :) Já letím 19 do Říma a pak určitě přidej článek jak bylo a nějaké fotky!:)

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Tvoje dovča v Bulharku byla taky super. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten outfit je pěknej :)) Vinted mám ráda :))

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to si určitě užiješ, věřím, že počasí vám určitě vyjde ♥

    OdpovědětVymazat
  7. tak si to hlavně společně pořádně užijte! :) no a snad vám vyjde počasí a jeho pesimistické předpovědi se nenaplní :) lívance bych si dala taky a to hned a bez váhání

    OdpovědětVymazat
  8. Oo, závidím :) Taky bych hned jela! Miluju cestování :)

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: [7]: [8]: [9]: Děkuju, holky. :)

    OdpovědětVymazat