Při projíždění internetu a blogů, jsem narazila na zajímavý TAG. Sama jsem ještě na žádný neodpovídala, takže možná nebudou moje odpovědi úplně stoprocentní, ale ty otázky se mi celkem líbily, tak jsem se rozhodla, že to zkusím. :)

Superthumb


1. Máš nějaké domácí mazlíčky?
-> Máme doma pětiletého pudlíka Tima. :)

2. Jmenuj 3 věci, které jsou právě fyzicky nejblíže tebe.
-> Mobil, přenosný disk a notebook. :D

3. Jaké je u vás právě počasí?
-> Je zamračeno, naštěstí neprší, a dokonce trošku prosvítá sluníčko, tak snad bude hezky... :)

4. Řídíš? Jestli ano, měla jsi někdy dopravní nehodu?
-> Já jsem hotovej pirát silnic! Ale ne, řídím, avšak ne moc, takže hodně opatrně, jsem ještě nevyježděná.

5. V kolik hodin jsi dneska vstávala?
-> I když jsem byla vzhůru už v sedm, donutila jsem se ještě usnout a z pelechu jsem se vykopala až v devět.

6. Kdy ses naposledy sprchovala?
-> Ježiš, to je otázka. :D Včera večer.

7. Co byl poslední film, který jsi viděla?
-> Hunger Games: Síla vzdoru, 2. část - parádní film!

8. Co bylo v tvojí poslední textové zprávě?
-> Psala jsem příteli, že v kině nic nedávají, takže nikam nepůjdeme. :D

9. Jaká je tvá vyzváněcí melodie?
-> Teda abych se přiznala, musela jsem se podívat. :D A je to Wicked Wonderland.

10. Byla jsi někdy v cizí zemi?
-> Byla jsem v cizině několikrát v rámci dovolené, či jinak. Takže na dovču to bylo Chorvatsko a Itálie, pokud se počítají i země, co se přejíždí tak je jich samozřejmě víc... Potom jsem byla na výměnném pobytu v Maďarsku. Na praxi ve Francii, na návštěvě u příbuzenstva v Německu... A to je asi vše. :-)

11. Máš ráda Sushi?
-> Sushi jsem ochutnala jednou a musím říct, že mi to teda vůbec nejelo, ale možná mu do budoucna dám ještě jednu šanci. :)

12. Kde nakupuješ potraviny?
-> No, já většinou nikde. Bydlím ještě s rodiči a mamka pracuje v Jednotě, takže nákup nosí z práce, ale pokud jsem třeba ve škole, tak v bufetu nebo v Bille po cestě.

13. Vzala sis už někdy léky na spaní?
-> Ne, nikdy.

14. Kolik sourozenců máš?
-> Mám jednoho mladšího bráchu.

15. Máš stolní počítač nebo notebook?
-> Co jsem na vysoké, pořídili mi naši (jako dárek za maturitu) notebook, ale máme i stolní počítač. I když ten většinu času okupuje brácha. :D

16. Jakého věku dosáhneš při svých dalších narozeninách?
-> Bude mi 22.

17. Nosíš brýle nebo kontaktní čočky?
-> Nosím brýle na dálku.

18. Barvíš si vlasy?
-> Jak kdy, záleží na náladě a na tom, co se mi zrovna líbí. Někdy zvolím melír, jindy barvu. Teď zrovna mám svou přírodní barvu, ve které mám různé tónované odstíny.

19. Co se chystáš dneska dělat?
-> Ještě nevím, asi se budu válet, pak se mrknu na seminárky a večer budu s přítelem.

20. Kdy jsi naposledy brečela?
-> V pátek...

21. Jaká je tvoje nejoblíbenější pizza?
-> Mám ráda šunkovou nebo s ananasem, klidně i s houbami. Já fakt nevím. :D

22. Co máš radši? Hamburgery nebo Cheeseburger?
-> Ani jedno z toho si nekupuju, ale pokud taťka udělá domácí hamburger, neodmítnu. :)

23. Byla jsi už někdy vzhůru celou noc?
-> No, tak jak se to vezme, záleží, co se do toho počítá. Kolikrát jsme na diskotéce pařily s holkama až do rána, jednou jsem domů přišla v pět, takže pokud se to počítá, pak ano.

24. Jaká je tvá barva očí?
-> Já mám tmavě hnědé oči, taková hořká čokoláda.

25. Cítíš podle chuti rozdíl mezi Coca Colou a Pepsi?
-> Chutná mi obojí, ale rozdíl poznám.

Vaše Lucka

12 Komentáře

  1. Krásný tag. Moc ráda je taky vyplňuju.

    OdpovědětVymazat
  2. Super tag, já znám verzi, kde je 100 otázek, což je fakt mazec!!!

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: To já se někdy umím rozkecat, že potom ale zase nevím, kdy přestat.

    OdpovědětVymazat
  4. Konečně někdo, kdo taky zrovna nemiluje sushi

    OdpovědětVymazat
  5. Jooo, konečně někdo komu taky zrovna dvakrát nesmakuje sushi, u mě to bude asi tím, že jejím ryby, prostě mi nechutnaji, ale i tak Síla Vzdoru, 2 část byla parádní! Akorát jsem byla naštvaná kvůli Finnickovi.. Jinak super tag!:)

    OdpovědětVymazat
  6. [9]: Právě, Finnick mě rozesmutnil... Ale já jsem četla knížku, takže jsem to věděla, ale i tak mě to dostalo znova, nu. :-/ Ten si to nezasloužil...

    OdpovědětVymazat
  7. tak to je super nápad :) jinak nevěděla jsem že jsi na VŠ, můžu se zeptat co študuješ a kde? Jinak se přidávám já sushi taky nerada a krevety taky ne

    OdpovědětVymazat
  8. [11]: Já jsem v Jihlavě na Cestovním ruchu, docela to jde. S bráchou je to někdy o nervy celkově.

    OdpovědětVymazat