Dnes jsem na internetu narazila na něco, co mě přivedlo k úsměvu. Našla jsem totiž několik nejkrásnějších postelových kin na světě. Ano, postelová kina, čtete dobře. Jedná se totiž o kina, ve kterých si můžete v pohodičce poležet, chroupat u toho popkorn a popíjet colu, zatímco vám na plátně běží premiérové filmy ve vysoké kvalitě. :) Takže hurá na to, která kina jsou to nej?

1. IKEA Bedroom Cinema, Moscow, Russia

2. Buda Bed Cinema, Budapest, Hungary

3. Front Bed Row at Electric Cinema, London

4. Velvet Class, Blitz Megaplex, Jakarta, Indonesia

5. Beanie "Bean Bag" Cinema, Malaysia

6. First Class Bed Cinema, Bangkok, Thailand
Tak co říkáte, chcete do takového kina? Už je na čase, aby se něco takového dostalo i k nám. :)

Vaše Lucka

6 Komentáře

  1. lepší pohodlí při koukání na filmy... hm, ale myslím, že by možná někteří lidé usnuli i když... oni to zvládnou i na sedačkách ale vypadá to fakt krásně

    OdpovědětVymazat
  2. Pane bože, mít něco takovýho tady u nás, tak by to bylo něco neskutečnýho ♥. Přeci jenom sedět 2 hodiny na nepohodlné sedačce dá zadku pořádně zabrat

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: S tím usínáním máš asi pravdu.

    OdpovědětVymazat
  4. Brala bych to hned, kdyby nechtěli vyšší vstupné Což by asi bylo :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je perfektní! hlavně pro mě já mám vždycky v kině problém sedět v kině v klidu

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: To nevím, ale vzhledem k tomu, že tam asi nebude tolik sedaček, bude se to nejspíš rovnat vyššímu vstupnému.

    OdpovědětVymazat