Zdravím vás, zlatíčka. :)

girl, summer, and sea imagebookdrink, pink, and summer image

Jak jste si asi už všimly podle nadpisu, děvčátka, dnešní článek bude o létu. Mám pro to jedno jednoduché vysvětlení, ačkoli teprve před chvílí podzim ohlásil svůj nástup a já už bych pomalu měla chytat vánoční náladu, místo toho všeho se mi nějak začíná stýskat po létu. Svým způsobem to asi není nijak zvláštní a určitě nebudu jediná, ale vážně mě to začíná štvát.

Celá tahle moje touha po létu asi začala, když jsem se rozhodla vytvořit si nějakou vánoční dekoraci. Každý rok dělám adventní věnec klasicky za pomocí větviček a prostě všeho zeleného, aby to hezky vypadalo a věnec byl bohatý... Letos jsem rozhodla vytvořit adventní věnec trošku jinak, protože jsem na internetu našla úplně krásné věnce pletené z papíru, což po nabarevní vypadá jako z dřevěných proutků.

No byla jsem nadšená, to vám mohu říct. Jenže i když jsem si myslela, že jsem poměrně manuálně zručná, narazila jsem. Prostě tomu nemůžu přijít na kloub, návody na youtube mi vůbec nepomáhají a tím se dostávám k tomu, jak se mi začalo stýskat po létu, protože v létě bych se určitě nenutila k tomu, abych se mořila s něčím, co mi tak hrozně nejde!

advent imagestarbucks, christmas, and light imageadvent, candle, and nice image

A teď jsem mimo jiné zjistila, jak se mi povedlo článek, který jsem chtěla psát o létu, předělat na stěžování si ohledně Vánoc. No, co se dá dělat, dneska se mi očividně daří... Takže když už jsem vlastně v zimní části tohoto článku, položím i zimní otázku. Už máte adventní věnec? A pokud náhodou z pleteného papíru, znáte nějaký zaručený návod, podle kterého se mi pletení konečně podaří? :D

Vaše Lucka

10 Komentáře

  1. Léto mi fakt chybí, jen co vidím ty obrázky, tak se mi vybaví letošní dovolená na Slovensku :) Bylo tam krásně, jeli jsme do termálů Velký Meder. Skvělá dovolená! Taky se mi moc líbilo v Chorvatsku před třemi lety. Už chci zase léto! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem byla jednou v termálech v Maďarsku a to byla taky paráda, o Mederu jsem slyšela, že je to tam parádní, naši tam byli. :)

    OdpovědětVymazat
  3. my máme adventní věnec z obchodu bohužel neporadím... ale nevzdávej to! určitě to zvládneš

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: [4]: Díky, holky, snad se mi povede ho dodělat, a pokud se zadaří, určitě sem dám fotečku.

    OdpovědětVymazat
  5. Adventní věnec ještě nemám...ale chystám se na něj.

    OdpovědětVymazat
  6. Jinak ti držím pěsti at ten věnec doděláš! :)

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: [7]: Já mám ráda tu hezkou zimu, když je sníh, poslední roky mi přijde, že je jen bláto... Takže se na zimu netěším z tohohle důvodu. A děkuju, snad se povede. :)

    OdpovědětVymazat