Krásný den, zlatíčka.

Určitě máte radost, že je pátek, co? Já to ani moc nevnímám, abych se přiznala, protože jsem si tenhle týden udělala studijní volno. :D Ale to jen tak na okraj. Ještě než se vrhnu na psaní článku do Abecedy, chtěla jsem sem zaskočit a napsat vám nejnovější dojmy posledních dní.

Včera jsem s bráchou byla na nejnovějším a zároveň posledním dílu Hunger games. Ti, kteří sem chodí pravidelně, určitě četli článek o tom, že jsem už dopředu četla knihy, takže jsem konec očekávala a nijak mě nepřekvapil, přesto bych se k filmu chtěla vyjádřit. U předchozích dílů jsem asi tolik nevnímala ty rozdíly mezi knihou a filmem, protože jsem knížku četla až tyhle prázdniny, o to víc jsem si nejspíš všímala detailů toho posledního dílu.

Jasně, spousta pasáží chyběla, spousta věcí byla jinak než v knížce, ale přesto musím říct, že se mi poslední díl líbil. Opět mě dostaly jisté události, u kterých jsem už v knížce skoro brečela, ale nechci vám je prozrazovat, pokud jste dějem nepolíbení. Takže k filmu, pokud jste viděli předchozí díly, určitě bych šla i do tohoto. Už jen kvůli efektům to stojí za to.

Kino pro mě vlastně bylo jako taková odměna za odpolední "brigádu" u babičky, kdy jsem jí stahovala záclony, myla okna a dnes vyprané opět věsila zpět. Stejně tak i za doučování jedné holčiny, která mě kolikrát dokáže přivést k šílenství, ale je to pro známé mamky, tak co se dá dělat, že. ;)


Kromě toho jsem ještě dnes byla s přítelem v Praze u doktorky, takže jsem měla chvíli na podívání se po nákupácích a sehnala jsem pár pěkných dárkových kazet s vůněmi a šampony, takže celkem spokojenost. A navíc mám i pro sestřenky dvojčátka adventní kalendáře! Ale povím vám, že mě celkem překvapuje, jak si tam žijou... :D Alespoň lidem, které znám, se totiž nepoštěstí, aby si v půl desáté v pátek seděli na kafíčku v nákupáku! Kdyby se jednalo o pár lidí, tak to vůbec neřeším, ale ten nákupák byl fakt docela narvanej, kavárny praskaly ve švech...

Celé to své volno jsem si tenhle týden představovala úplně jinak, chtěla jsem se naučit na pondělní zápočtový test z angličtiny, udělat si nějakou seminárku a vůbec se trošku věnovat škole, nakonec jsem ale stihla si slovíčka tak maximálně vypsat, dokonce jsem i přerušila svůj rituál čtvrtečního pečení, ale přitom si připadám, že jsem nic nedělala... Asi je to tím počasím. xD Na druhou stranu je fakt, že jsem stihla přečíst knížku, takže tak zlé to s časem nebylo.

Tak doufám, že jsem na nic nezapomněla, protože skleróza je moje pravá ruka... Teď si půjdu trošičku zahrát s bráchou nějakou hru, na kterou mě tu láká a pokud nepůjdu, nedá mi pokoj, pak bych se chtěla vrhnout na tu Abecedu a nakonec se snad konečně dostanu k těm školním povinnostem. Jak užíváte páteční večer vy?

Vaše Lucka

4 Komentáře

  1. Na Hunger se dneska chystám, tak jsem zvědavá ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Četla jsem všechny, na film se chystám zítra a už se těším :)  Ale já jsem ten typ, co bude v kině kritizovat všechno, co ve filmu oproti knížce chybí

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Moc děkuju, jsi hodná. To já to beru s rezervou, obojí se mi líbilo, i když knížka je knížka.

    OdpovědětVymazat