Písmenko K bych chtěla věnovat něčemu, co se mi hrozně líbí, a to jsou kabarety. Sama jsem sice žádný nenavštívila, nicméně filmy s touto tématikou mám moc ráda. A kdo by taky neznal třeba Moulin Rouge, Varieté či Kabaret?


Obecně se mi líbí doba 30. let. Už když jsme vybírali téma maturitního plesu, kabaret bylo jedno z nich, a i když jsme nakonec vybrali jiné téma, tak se mi kabaret nějak vryl pod kůži. Ono to není ani tak nepochopitelné, představte si vchod do nějakého útulného místečka plného stolů, dobrého (zakázaného) alkoholu, u vchodu ostré hochy s klobouky a doutníky v ruce, dívky, které tančí a zpívají na pódiu v nádherných kostýmech...

Já nevím, mně se to prostě líbí, pro ukázku přikládám pár zajímavých fotek, abyste si to, o čem mluvím, mohli trošku dokreslit ve své vlastní fantazii.


Vaše Lucka

10 Komentáře

  1. Já jsem nikdy nad kabarety nepřemýšlela. Ani jsem snad neviděla moc filmů, kde by se objevily.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se taky hrozně líbí doby kabaretu, obecně ten styl oblékání a toho, jaké byly ideály ženské krásy!   

    OdpovědětVymazat
  3. Zdieľame podobný názor na kabaret ..mna to osobne očarilo najviac vo filmoch, takých tých, starších, klasických ktoré veľmi rada sledujem :) A hneď sa mi vybaví pesnička "I wanna be loved by you" od Marilyn Monroe pekný článok

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: [2]: [3]: Holky, moc děkuju za názor. Já moc ráda sleduju filmy s touto tématikou, líbí se mi ta doba... A Marilyn Monroe je kapitola sama o sobě, tu písničku si moc dobře vybavuju.

    OdpovědětVymazat
  5. vypadá to hezky vím, že se pořádají i zábavy na toto téma a holkám, když vidím fotky, to moc sluší

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Ano, ten styl je hrozně parádní, třásně na šatech, dlouhé cigarety, skládaná vlna na vlasech, peří... Paráda.

    OdpovědětVymazat
  7. Viděla jsem akorát Varieté, ale jinak mě tyhle kabarety nikdy nelákaly :)

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Pro každého to nejspíš není, každý máme něco svého.

    OdpovědětVymazat
  9. tak tohle prostředí bych chtěla zažít, celkově i tu dobu :) musela to být paráda :)

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Ty jsi můj člověk, jsem na tom stejně!

    OdpovědětVymazat