Zdravím, zlatíčka!

Když už teď máme to strašidelné období, našla jsem si pro vás takzvané strašidelné příběhy o dvou větách. Někomu možná přijdou k smíchu, někomu naopak vůbec a někdo může mít i husí kůži. Tak dejte průchod fantazii a napište, který se vám líbil nejvíc.

Ukládal jsem synka ke spaní a on mě prosil, ať se podívám, jestli pod jeho postelí není nějaké strašidlo. Abych ho uklidnil, dívám se pod postel a vidím ho tam, jak se na mě dívá s hrůzou v očích a třesoucím se hlasem mi říká: "Tati, to v mojí posteli je jiný kluk!"

Probudilo mě ťukání na sklo. Myslel jsem nejdřív, že mi někdo zaťukal na okno, ale pak se to ozvalo znovu… ze zrcadla…

Usmívající se obličej se na mě zadíval ze tmy za oknem ložnice. Bydlím ve 14. poschodí.

Maminčin hlas mě volal do kuchyně, ale když jsem se tam vydal, slyšel jsem, jak maminka šeptá z jiné místnosti:"Nechoď tam, já to taky slyšela!".

Ráno jsem na displeji telefonu objevil fotografii sebe sama, jak spím. Bydlím sám...

Pozoroval jsem svůj odraz v zrcadle, jak na mě mrká.

Lékaři upozornili pacienta, že po amputaci může pociťovat fantomové bolesti. Nikdo ho však nevaroval, že ledové prsty amputované ruky ho budou škrábat na té druhé.

Slavili první zdařilé kryogenní zmrazení člověka. Pacient však neměl žádnou možnost, jak je upozornit, že je ještě stále při vědomí...

Nedokázala pochopit, jak to, že vrhá dva stíny. Vždyť v místnosti je jen jedna lampa!

Pracoval jsem dneska pozdě do noci. V tom jsem uviděl obličej hledící přímo do bezpečnostní kamery umístěné pod stropem...

Postavili dřevěné figuríny manekýn zabalené do bublinkové fólie do vedlejší místnosti a odešli. Pak jsem uslyšel, jak fólii někdo trhá…

Přicházíš domů po vysilujícím pracovním dni až za tmy a těšíš se na odpočinek v tichu a samotě. Hledáš rukou vypínač a nahmátneš jinou ruku.

Právě začínáš usínat pokojným hlubokým spánkem, když někdo zašeptá tvoje jméno. Bydlíš sám.

Usínáš a v polospánku jsi vysunul nohu zpod přikrývky. Někdo tě za ni chytil.

Přicházím domů, maminka volá z kuchyně: "Večeře!". V tu chvíli mi přichází maminčina SMS: "Přijdu pozdě, ohřej si něco k jídlu."

Byl jsem přesvědčen, že moje kočka má problémy s viděním - není schopna soustředit na mě pohled, když se na mě dívá. Pak jsem pochopil, že se vždycky dívá na cosi za mnou…

Den 312. Internet ještě pořád nefunguje…

Vaše Lucka

12 Komentáře

  1. Prazdniny boli fajn len krátko a zaviidim ti teda ze mas skolu len do stredy

    OdpovědětVymazat
  2. Čekala jsem, že prádzniny strávím trošku jinak, ale je to fajn aspoň nějaké to volno :) Máte super plán, tak si to užijte :) Na procházku asi taky vyrazím ale s pejskama. A písnička od Adele ? Naprosto božská, zamilovala jsem se do ní hned jak jsem jí slyšela poprvé. Adele je moje velká oblíbenkyně, takže tak trošku srdeční záležitost ♥ A ty příběhy, některé jsou opravdu děsivé, já se bojím fakt všeho nejhorší je asi pro mě tma, vždycky v každém kusu nábytku vidím postavy a já nevím co všechno. Tak si musím vždycky rozsvítit a ujistit se že je to opravdu jen židle.

    OdpovědětVymazat
  3. Letošní prázdniny jsou fajn Týjo to je snad poprvé co jedu do Prahy 2x tady za 2 měsíce D Jsem trochu líná a každý ráno se mi nechce vztávat ale na podzim je to nejlepší protože se budím sama a jsem dokonce vyspaná :) Nejhorší je že je teprve 5 a já stojím na nádraží plný bezďáků sama v setmění >< nesnáší to Jinak ůplně super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Asi patrím k ľuďom, čo mali z toho článku zimomriavky Hlavne z tých prvých štyroch... potom som sa ukľudnila. Ale aj tak je to nepríjemné - pred sebou mám okno, je tma, takže v ňom vidím svoj obraz a mamka je v kuchyni... či? Po tomto článku si nie som istá

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Někdy si říkám, že je tak krátká škola i k horšímu, protože mi pak ty týdny děsně rychle utíkají.

    OdpovědětVymazat
  6. Já se snažím přes prázdniny dohnat školu, ale nejde to podle představ..

    OdpovědětVymazat
  7. Taková jedna holka1. listopadu 2015 v 13:34

    Bohužel mě prázdniny také nepotkaly, ale ty vánoční tu už budou za chvíli!

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Na vánoční už se pomalu nemůžu dočkat, jen mě po nich čeká zkouškové, tak se těším spíš zpola. Taky si oblíbené písničky pouštím dokola a zatím se mi neohrály, tak snad to ani nepřijde. Ty poslední dvě věty tam jsou víceméně z recese, jinak souhlasím. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, jak je myšleno ,,Den 312. Internet ještě pořád nefunguje…''? jako, že je to v dnešní době hrůza být bez internet nebo jak?

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Asi bych to tak taky pochopila, když jsem tyhle "strašidelné" příběhy našla, vysvětlení u nich nebylo. Ale myslím, že to má být konec světa, když internet nejde, samozřejmě ironicky.

    OdpovědětVymazat