Série: The Stark Trilog 2.
Název: Pokoř mě
Žánr: Literatura světová - romány pro ženy
Rok vydání: 2014
Počet stran: 384
Nakladatelství: Baronet

Anotace:
Pro Damiena byla naše posedlost pouhou hrou. Pro mě byla naprostou, oslepující realitou. Touha Damiena Starka byla hmatatelná - jeho touha po slasti, jeho touha po ovládání, jeho touha po mně. Byl krásný a chytrý, ale uvnitř plný bolesti - ve všech ohledech stejný jako já. Souhlasila jsem, že budu patřit pouze jemu, a teď jsem chtěla, aby i on byl pouze můj. Přála jsem si, bychom se odevzdali jeden druhému až na samu hranici naší sladké extáze, do nejhlubších tužeb našich duší. Dovolit žáru, který nás spojoval, aby nás zachvátil celé. Jenže Damien v sobě měl temná místa, do nichž nesměla nahlédnout ani naše nejdivočejší vášeň. Prahla jsem znát jeho tajemství, prahla jsem po tom, aby se mi vzdal stejně, jako jsem se vzdala já jemu. Naše problematická minulost nás však může víc spojit - nebo definitivně zničit.

Recenze:
Ve druhém dílu románové trilogie se navazuje přesně tam, kde autorka u prvního dílu skončila. Popravdě, tohle mě nejdřív dost zarazilo, tak trochu mi to přišlo, jako kdyby si autorka prostě řekla u jedničky stop, tady to usekneme, pokračovat začnu hned od tohohle momentu v dalším dílu, ať z toho máme víc peněz. Není to ale jediná věc, co mi tak trošku vadí, i když ten odstup mám v knihách na pokračování radši...

Pak mi taky docela vadí, že se tu poněkud ztrácí dějová linie. V jedničce jsem chválila, že to není jen o sexu, i když to je asi to, co kniha měla původně splňovat, ale tady musím být kritik, protože tohle má děj totálně zabitý. Většinu knihy jsem vlastně přeskočila, protože mít na dvaceti stránkách to, jak prožívají jeden sex za druhým a jak je to o tolik jiný (naprosto stejný) jako předtím, to fakt není můj šálek čaje - a to fakt nejsem žádný puritán, jen mi to prostě přišlo až moc.

Ale je fakt, že když se chcete pobavit, taky je to dobrá volba, někdy jsem se vážně musela nad těmi nesmysly ohledně sexu bavit, nehledě na to, že mu hlavní hrdinka vždy "exploduje" na povel, protože jeho hlas ji vynese k výšinám. :D No, fakt pecka chvilkami, druhý díl si u mě proto vykoledoval nižší hodnocení, ačkoli není úplně nejhorší.

Hodnocení:

Ukázka:
Konečně se sehnul a odvázal mi šňůru ze stehna. Když však mělo dojít na ruce, zarazil se. Nechal mi zápěstí spoutaná za zády. Rudé hedvábí splývalo dolů jako ocas.
"Damiene," pokusila jsem se o přísný tón, ale nedokázala jsem zamaskovat pobavení a vzrušení. "Myslela jsem, že mě odvážeš."
"Jsi koupená a zaplacená, pamatuješ?"
"Aha." Můj hlas byl tišší než dech.
"Jdeme na to," prohodil a dvojsmysl v jeho slovech se u mě neminul účinkem. Zvlášť ne potom, co uchopil šňůru a protáhl ji mezi mýma nohama zezadu dopředu a začal za ni tahat, jako by to bylo vodítko. Velmi erotické a velmi dráždivé vodítko. Hebké hedvábí laskalo mé naběhlé pohlaví a z tření způsobeného spletenými vroubky na šňůře mi zeslábly nohy. Ani jsem nevěděla, zda dokážu dojít tam, kam mířil.

0 Komentáře